piątek, 18 lipca, 2025

Jak zacząć i otworzyć sklep internetowy?

0
Zastanawiasz się, jak zacząć i otworzyć sklep internetowy? Wbrew pozorom nie jest to wcale tak trudne i skomplikowane, jak mogłoby Ci się wydawać. W obecnych czasach, aby założyć sklep internetowy, nie musisz być informatykiem...

Jakie narzędzia mogą nam pomóc w obsłudze klientów e-commerce?

0
Prowadzenie działalności online jest dziś nie lada wyzwaniem. Z jednej strony Internet daje nam mnóstwo możliwości, z drugiej strony nie jest proste skorzystanie z nich w efektywny sposób, który będzie korzystny dla naszej firmy....

Współpraca z hurtownią dropshippingową bez działalności – o czym warto pamiętać?

0
Dropshipping cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród początkujących sprzedawców, którzy chcą niskim kosztem wejść na rynek e-commerce. Model ten pozwala im zresztą nie tylko zredukować wydatki, ale też ograniczyć ilość formalności. Nic więc dziwnego, że...

Agencja e-commerce – jak wybrać dobrą?

0
Agencje e-commerce są nieodłącznym elementem w dzisiejszym biznesie online. Wraz z rozwojem handlu elektronicznego, coraz więcej przedsiębiorstw potrzebuje profesjonalnej pomocy w zakresie prowadzenia sklepu internetowego. Niezależnie od rozmiaru firmy, znalezienie odpowiedniej agencji e-commerce może...

Sklep w PrestaShop: o czym pamiętać przy ustawianiu wyskakujących okienek Pop-up?

0
Dobrze zaimplementowane w naszym sklepie na PrestaShop okna Pop-up nie będą irytować Klientów, lecz pozytywnie wpłynął na sprzedaż produktów. Jak skutecznie zarządzać wyskakującymi okienkami, aby zachęciły do zakupu? Na jakie rozwiązania warto postawić? Podpowiadamy! Okienka...

Dynamic pricing – czy potrzebujesz go w swoim e-sklepie?

0
Dynamic pricing to popularna w e-commerce strategia cenowa, która polega na ustalaniu elastycznych, dopasowanych do działań rynku stawek na poszczególnych produktach. Dynamiczne ustalanie cen ma na celu optymalizację pracy sprzedawcy poprzez (automatyczne) dostosowanie cen...

Co wpływa na atrakcyjność sklepu internetowego?

0
Najważniejszym celem każdego sprzedawcy jest to, by zdobyć jak najwięcej klientów, co przełoży się na jego wyższy dochód. Nie może on jednak myśleć tylko o pieniądzach, bo to najprostsza droga do tego, by klienci...

Sklep internetowy Magento i omnichannel – co powinieneś wiedzieć

0
Klienci mają coraz większe wymagania co do procesu zakupowego. Wszystko powinno być szybsze, wygodniejsze i najlepiej tańsze. Jak sklepy internetowe Magento mogą sprostać tym rosnącym oczekiwaniom? Jednym z rozwiązań jest strategia omnichannel. Czym ona...

Czym jest audyt UX – dlaczego warto wykonać audyt UX strony?

0
Nie jest tajemnicą, że wraz z rozwojem technologii spędzamy coraz więcej czasu korzystając z Internetu. Choć projektanci serwisów internetowych zwykle starają się, by stworzone przez nich serwisy były użyteczne i spełniały oczekiwania użytkowników, to...
pozycjonowanie woocommerce

WooCommerce – jak pozycjonować sklep w ramach tej platformy sprzedażowej?

0
WooCommerce to bardzo popularna i chętnie wykorzystywana w działaniach sprzedażowych platforma-commerce. Żeby jednak “wycisnąć” z niej najwięcej, a tym samym zmaksymalizować ilość transakcji, powinniśmy wiedzieć, jak ją skutecznie pozycjonować, aby nasz sklep był widoczny...