Program sprzedażowy – rozwiązanie dla rozwoju biznesu
Obecnie osoby zarządzające własnym sklepem mają dostęp do narzędzi, które pomagają usprawnić sprzedaż, zwiększyć konkurencję, a do tego jeszcze lepiej poznać klientów. Pod tym względem wygoda prowadzenia własnej placówki handlowej jest o niebo większa...
Rozbudowa sklepu internetowego – co warto wiedzieć w tym temacie?
Sprzedaż internetowa jest w dzisiejszych czasach czymś zupełnie normalnym i niewzbudzającym szczególnego zdziwienia. Ostatnie lata pokazały, iż taka forma handlu może w niedalekiej przyszłości całkowicie wyprzeć formę stacjonarną, a to ze względu na wiele...
Dobre taktyki poprawy sprzedaży e-commerce
Marketing internetowy w branży e-commerce związany jest z różnymi rozwiązaniami dążącymi do zwiększenia sprzedaży w sklepach online. Dlatego też, aby zacząć skutecznie zarabiać nie wystarczy założyć stronę. Uruchomienie i prowadzenie e-sklepu to tylko początek...
E-commerce jako dodatkowy kanał sprzedaży dla producenta
Przez wiele lat producenci bazowali głównie na współpracy z dystrybutorami, którzy zajmowali się sprzedażą ich produktów. Chociaż jest to wygodne rozwiązanie, to coraz więcej firm decyduje się na stworzenie dodatkowych kanałów sprzedaży. Dzięki rozwojowi ecommerce jest to obecnie łatwiejsze...
Jakie narzędzia mogą nam pomóc w obsłudze klientów e-commerce?
Prowadzenie działalności online jest dziś nie lada wyzwaniem. Z jednej strony Internet daje nam mnóstwo możliwości, z drugiej strony nie jest proste skorzystanie z nich w efektywny sposób, który będzie korzystny dla naszej firmy....
Wybieramy narzędzie do śledzenia cen e-commerce – 5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę
Coraz więcej e-sklepów docenia możliwości, jakie dają narzędzia do śledzenia cen konkurencji, i wykorzystuje je, aby przyciągać klientów konkurencyjną ofertą oraz optymalizować politykę cenową, a w efekcie powiększać zyski ze sprzedaży. Wybór narzędzi jest...
Idealny partner logistyczny dla firm i sklepów internetowych
Dla sklepów internetowych oraz wielu innych biznesów możliwość sprawnego wysyłania i odbierania przesyłek jest niezbędna do funkcjonowania. InPost jest doskonałym partnerem do współpracy dla wszystkich, dla których logistyka ma kluczowe znaczenie. Wielu przedsiębiorców doskonale...
Współpraca z hurtownią dropshippingową bez działalności – o czym warto pamiętać?
Dropshipping cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród początkujących sprzedawców, którzy chcą niskim kosztem wejść na rynek e-commerce. Model ten pozwala im zresztą nie tylko zredukować wydatki, ale też ograniczyć ilość formalności. Nic więc dziwnego, że...
Shopify Email – skuteczne narzędzie marketingowe
Szukasz sposobu na zwiększenie sprzedaży w swoim e-sklepie? Shopify Email to wbudowane narzędzie, które pomoże Ci skutecznie komunikować się z klientami. Dzięki niemu stworzysz profesjonalne kampanie bez specjalistycznej wiedzy technicznej. Wypróbuj je już dziś!
Dlaczego...
WooCommerce – jak pozycjonować sklep w ramach tej platformy sprzedażowej?
WooCommerce to bardzo popularna i chętnie wykorzystywana w działaniach sprzedażowych platforma-commerce. Żeby jednak “wycisnąć” z niej najwięcej, a tym samym zmaksymalizować ilość transakcji, powinniśmy wiedzieć, jak ją skutecznie pozycjonować, aby nasz sklep był widoczny...