Jak założyć sklep internetowy?
Obecnie istnieje wiele sposobów sprzedaży online. Dzięki wszechobecnemu i łatwemu dostępowi do Internetu możesz zacząć sprzedawać produkty niemal z dnia na dzień.
Najważniejszym pytaniem nie jest więc to, jak otworzyć sklep internetowy, ale co tam...
Współpraca z hurtownią dropshippingową bez działalności – o czym warto pamiętać?
Dropshipping cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród początkujących sprzedawców, którzy chcą niskim kosztem wejść na rynek e-commerce. Model ten pozwala im zresztą nie tylko zredukować wydatki, ale też ograniczyć ilość formalności. Nic więc dziwnego, że...
Sklep internetowy Magento i omnichannel – co powinieneś wiedzieć
Klienci mają coraz większe wymagania co do procesu zakupowego. Wszystko powinno być szybsze, wygodniejsze i najlepiej tańsze. Jak sklepy internetowe Magento mogą sprostać tym rosnącym oczekiwaniom? Jednym z rozwiązań jest strategia omnichannel. Czym ona...
Wybieramy narzędzie do śledzenia cen e-commerce – 5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę
Coraz więcej e-sklepów docenia możliwości, jakie dają narzędzia do śledzenia cen konkurencji, i wykorzystuje je, aby przyciągać klientów konkurencyjną ofertą oraz optymalizować politykę cenową, a w efekcie powiększać zyski ze sprzedaży. Wybór narzędzi jest...
Idealny partner logistyczny dla firm i sklepów internetowych
Dla sklepów internetowych oraz wielu innych biznesów możliwość sprawnego wysyłania i odbierania przesyłek jest niezbędna do funkcjonowania. InPost jest doskonałym partnerem do współpracy dla wszystkich, dla których logistyka ma kluczowe znaczenie. Wielu przedsiębiorców doskonale...
Fotografia produktowa do sklepu internetowego
Fotografia produktowa to bardzo ważne medium w dobie sprzedaży internetowej. Ciągle rosnące zainteresowanie klientów zakupami w internecie powoduje stały, widoczny wzrost udziału e-handlu w rynku. Wraz z tym rośnie konkurencja. Sklepy internetowe poszukują więc...
Jak monitoring cen może zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie internetowym?
Sprzedaż internetowa wymaga od osób prowadzących sklep znajomości wielu narzędzi. Potrzebna jest m. in. świadomość, jak wygląda stan rynku i w jaki sposób działa konkurencja. Jeśli chodzi o e-commerce, w codziennej analityce ofert pomagają...
Jak skutecznie zwiększyć konwersję w e-commerce?
Problem rentowności sprzedaży spędza sen z powiek nie tylko właścicielom sklepów stacjonarnych, ale też tym funkcjonującym w branży e-commerce. Zastanawiasz się, jak zwiększyć konwersję w swoim sklepie internetowym? Poniżej kilka konkretnych porad!
Zacznijmy od podstaw...
Czym jest audyt UX – dlaczego warto wykonać audyt UX strony?
Nie jest tajemnicą, że wraz z rozwojem technologii spędzamy coraz więcej czasu korzystając z Internetu. Choć projektanci serwisów internetowych zwykle starają się, by stworzone przez nich serwisy były użyteczne i spełniały oczekiwania użytkowników, to...
Księgowość w e-commerce – jak rozliczać sprzedaż online?
Rozkręcenie biznesu w sieci to wielka przygoda, jednak przy obsłudze klientów online wiele osób zapomina, jak ważne są dobrze dobrane usługi księgowe. Precyzyjna ewidencja przychodów i kosztów to nie tylko wymóg prawny, ale też...