Krajobraz rynku e-Commerce – udział w rynku

0
Zastanawiasz się, jak wybrać platformę e-commerce dla swojego sklepu internetowego? Nie kieruj się wyłącznie ceną, zwróć też uwagę na funkcjonalność systemu, interfejs, skalowalność i wydajność. Sprawdź, czy możesz liczyć na wsparcie techniczne podczas wdrażania...

Korzyści automatyzacji e-commerce

0
Wraz z rozwojem Twojego biznesu e-commerce wszystko staje się coraz bardziej wymagające. Te procesy i systemy, które zawsze działały dla Ciebie w przeszłości? Teraz mogą nie być tak wydajne. Twoje zespoły mogą wykonywać zbędne...

Współpraca z hurtownią dropshippingową bez działalności – o czym warto pamiętać?

0
Dropshipping cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród początkujących sprzedawców, którzy chcą niskim kosztem wejść na rynek e-commerce. Model ten pozwala im zresztą nie tylko zredukować wydatki, ale też ograniczyć ilość formalności. Nic więc dziwnego, że...

Co to jest Shopify i dlaczego warto wybrać tę platformę?

0
Handel elektroniczny staje się coraz bardziej popularny. Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego sklepu internetowego, żeby sprzedawać swoje produkty online. Wraz z rosnącym popytem na rozwiązania e-commerce, powstało wiele platform, które ułatwiają...

Advox – zachwyć klienta designerskim frontendem

0
Słowa pokroju frontend oraz backend u wielu osób wywołują wyłącznie konsternację. Chociaż terminy te związane są z szeroko rozumianym programowaniem, to często pojawiają się również przy okazji rozmów na temat funkcjonowania sklepów internetowych, a...

Czym jest audyt UX – dlaczego warto wykonać audyt UX strony?

0
Nie jest tajemnicą, że wraz z rozwojem technologii spędzamy coraz więcej czasu korzystając z Internetu. Choć projektanci serwisów internetowych zwykle starają się, by stworzone przez nich serwisy były użyteczne i spełniały oczekiwania użytkowników, to...

Fotografia produktowa do sklepu internetowego

0
Fotografia produktowa to bardzo ważne medium w dobie sprzedaży internetowej. Ciągle rosnące zainteresowanie klientów zakupami w internecie powoduje stały, widoczny wzrost udziału e-handlu w rynku. Wraz z tym rośnie konkurencja. Sklepy internetowe poszukują więc...

Idealny partner logistyczny dla firm i sklepów internetowych

0
Dla sklepów internetowych oraz wielu innych biznesów możliwość sprawnego wysyłania i odbierania przesyłek jest niezbędna do funkcjonowania. InPost jest doskonałym partnerem do współpracy dla wszystkich, dla których logistyka ma kluczowe znaczenie. Wielu przedsiębiorców doskonale...

Jak monitoring cen może zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie internetowym?

0
Sprzedaż internetowa wymaga od osób prowadzących sklep znajomości wielu narzędzi. Potrzebna jest m. in. świadomość, jak wygląda stan rynku i w jaki sposób działa konkurencja. Jeśli chodzi o e-commerce, w codziennej analityce ofert pomagają...

Dlaczego warto skorzystać z pomocy profesjonalistów wdrażając sklep na Magento?

0
Jeśli myślisz o swojej działalności poważnie, to wybór platformy e-Commerce dla sklepu internetowego jest pierwszym ważnym punktem na drodze biznesowego rozwoju. Stawiając na Magento wybrałeś jedno z ciekawszych rozwiązań, dostarczających niemal nieograniczonych możliwości dostosowywania do biznesu. Stabilne, bezpieczne,...