poniedziałek, 16 czerwca, 2025

Jak założyć sklep internetowy?

0
Obecnie istnieje wiele sposobów sprzedaży online. Dzięki wszechobecnemu i łatwemu dostępowi do Internetu możesz zacząć sprzedawać produkty niemal z dnia na dzień. Najważniejszym pytaniem nie jest więc to, jak otworzyć sklep internetowy, ale co tam...

Współpraca z hurtownią dropshippingową bez działalności – o czym warto pamiętać?

0
Dropshipping cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród początkujących sprzedawców, którzy chcą niskim kosztem wejść na rynek e-commerce. Model ten pozwala im zresztą nie tylko zredukować wydatki, ale też ograniczyć ilość formalności. Nic więc dziwnego, że...

Sklep internetowy Magento i omnichannel – co powinieneś wiedzieć

0
Klienci mają coraz większe wymagania co do procesu zakupowego. Wszystko powinno być szybsze, wygodniejsze i najlepiej tańsze. Jak sklepy internetowe Magento mogą sprostać tym rosnącym oczekiwaniom? Jednym z rozwiązań jest strategia omnichannel. Czym ona...

Wybieramy narzędzie do śledzenia cen e-commerce – 5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę

0
Coraz więcej e-sklepów docenia możliwości, jakie dają narzędzia do śledzenia cen konkurencji, i wykorzystuje je, aby przyciągać klientów konkurencyjną ofertą oraz optymalizować politykę cenową, a w efekcie powiększać zyski ze sprzedaży. Wybór narzędzi jest...

Idealny partner logistyczny dla firm i sklepów internetowych

0
Dla sklepów internetowych oraz wielu innych biznesów możliwość sprawnego wysyłania i odbierania przesyłek jest niezbędna do funkcjonowania. InPost jest doskonałym partnerem do współpracy dla wszystkich, dla których logistyka ma kluczowe znaczenie. Wielu przedsiębiorców doskonale...

Fotografia produktowa do sklepu internetowego

0
Fotografia produktowa to bardzo ważne medium w dobie sprzedaży internetowej. Ciągle rosnące zainteresowanie klientów zakupami w internecie powoduje stały, widoczny wzrost udziału e-handlu w rynku. Wraz z tym rośnie konkurencja. Sklepy internetowe poszukują więc...

Jak monitoring cen może zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie internetowym?

0
Sprzedaż internetowa wymaga od osób prowadzących sklep znajomości wielu narzędzi. Potrzebna jest m. in. świadomość, jak wygląda stan rynku i w jaki sposób działa konkurencja. Jeśli chodzi o e-commerce, w codziennej analityce ofert pomagają...

Jak skutecznie zwiększyć konwersję w e-commerce?

0
Problem rentowności sprzedaży spędza sen z powiek nie tylko właścicielom sklepów stacjonarnych, ale też tym funkcjonującym w branży e-commerce. Zastanawiasz się, jak zwiększyć konwersję w swoim sklepie internetowym? Poniżej kilka konkretnych porad! Zacznijmy od podstaw...

Czym jest audyt UX – dlaczego warto wykonać audyt UX strony?

0
Nie jest tajemnicą, że wraz z rozwojem technologii spędzamy coraz więcej czasu korzystając z Internetu. Choć projektanci serwisów internetowych zwykle starają się, by stworzone przez nich serwisy były użyteczne i spełniały oczekiwania użytkowników, to...

Księgowość w e-commerce – jak rozliczać sprzedaż online?

0
Rozkręcenie biznesu w sieci to wielka przygoda, jednak przy obsłudze klientów online wiele osób zapomina, jak ważne są dobrze dobrane usługi księgowe. Precyzyjna ewidencja przychodów i kosztów to nie tylko wymóg prawny, ale też...