Biznes

Prowadzenie bloga firmowego

Rozwój technologiczny sprawił, że większość konsumentów przeniosła się do sieci. Niezależnie od branży, rodzaju usługi oraz lokalizacji, większość klientów poszukuje ofert za pomocą przeglądarki...

Jak stworzyć profesjonalny webinar?

Kiedy nasze przedsiębiorstwo zaczyna się rozrastać, powoli brakuje czasu na rzetelne prowadzenie szkoleń. Wynajęcie sali, organizacja miejsca, sprawdzenie dojazdów - to wszystko zabiera mnóstwo...

3 sposoby na utrzymanie klienta

Prowadzenie własnego biznesu wymaga kreatywności i otwartości na potrzeby Klienta, ponieważ bez niego żadna firma świadcząca różnego rodzaju usługi, nie miała by racji bytu....

E-sąd

Windykację należności można przeprowadzić na bardzo wiele sposobów. Jedna z nich polega na samodzielnym windykowaniu za pomocą internetu. Stanowi ona alternatywę dla sprawy rozgrywających...

Freelancer – Praca wolnego strzelca

Freelancerem można określić każdego, kto pracuje dla swego zleceniodawcy na podstawie innej umowy niż umowa o pracę. Można się pokusić o powyższą definicję, gdyby...

Na czym polega inbound marketing?

Inbound marketing czyli marketing przychodzący jest to strategia marketingowa, która stroni od agresywnych form reklamy. Podstawowym założeniem inbound marketingu jest wykonywanie takich działań, które...

Materiały POS – przykłady, zalety, wady

Materiały POS (point of sale) to pojęcie marketingowe, określające wszelkiego typu elementy reklamowe skierowane bezpośrednio do klienta detalicznego umieszczane w miejscu sprzedaży lub w...

Na czym polega profesjonalna obsługa prawna?

Do skutecznego prowadzenia przedsiębiorstwa nie wystarczy tylko znać się na swojej branży. Możesz być ekspertem w kierowaniu zespołem, świadczeniu profesjonalnych usług czy niesamowitej obsługi klienta,...