Ocena ryzyka zawodowego – kolejne ułatwienia dla pracodawców

0
W świetle obowiązujących w tym momencie w Polsce przepisów każdy pracodawca jest zobowiązany do przeprowadzenia oceny i dokładnego udokumentowania ryzyka zawodowego występującego w jego firmie, dla każdego stanowiska pracy. Brak takiej dokumentacji w razie...
jak utrzymać klienta

3 sposoby na utrzymanie klienta

0
Prowadzenie własnego biznesu wymaga kreatywności i otwartości na potrzeby Klienta, ponieważ bez niego żadna firma świadcząca różnego rodzaju usługi, nie miała by racji bytu. W początkowej fazie dużą uwagę przykłada się do odpowiedniej reklamy...
Inbound Marketing

Na czym polega inbound marketing?

0
Inbound marketing czyli marketing przychodzący jest to strategia marketingowa, która stroni od agresywnych form reklamy. Podstawowym założeniem inbound marketingu jest wykonywanie takich działań, które przyczynią się do tego, że potencjalny klient sam trafi na...

Systemy Tour Guide w czasie pandemii COVID-19? Jakie są ich mocne strony?

0
Aktualna sytuacja na świecie nie jest zbyt kolorowa, a to głównie za sprawą panującej pandemii COVID-19. Cierpią na tym wszystkie gospodarki, jednak istnieją pewne systemy, dzięki którym można realizować konkretne czynności z zachowaniem wszelkich...
freelancer

Freelancer – Praca wolnego strzelca

0
Freelancerem można określić każdego, kto pracuje dla swego zleceniodawcy na podstawie innej umowy niż umowa o pracę. Można się pokusić o powyższą definicję, gdyby nie to, że freelancing jest nieco odmiennym stylem pracy niż...

Jak napisać oficjalnego maila po angielsku?

1
Umiejętność napisania oficjalnego maila w języku angielskim jest kluczowa w nawiązywaniu cennych kontaktów biznesowych. Tym samym dba się nie tylko o własną reputację, ale też o przyszłość prowadzonej przez siebie firmy. W związku z...

Na czym polega outsourcing sprzedaży?

0
Outsourcing to inaczej korzystanie z usług podwykonawców. Firma przekazuje część swoich zadań innym podmiotom, a rozwiązanie to coraz częściej pojawia się w biznesie, czego przykładem jest outsourcing sprzedaży. Jak to wygląda w praktyce? Czym jest...

Do czego służą namioty reklamowe?

0
Jeżeli pracujesz w mniejszym albo większym biznesie i czasami chcesz się zaprezentować publicznie, to stajesz na głowie, aby zrobić to jak najlepiej. Nie zawsze jednak pamiętamy o tym, że są rozwiązania doskonale sprawdzone, które...

Badanie due diligence – kiedy należy je przeprowadzić?

0
Firmy outsourcingowe oferują swoim klientom wsparcie w różnorodnych sektorach. Przedsiębiorcy mogą więc zlecić zewnętrzną obsługę konkretnego działu lub skorzystać z pomocy o charakterze audytowym. Profesjonalna analiza pozwala ocenić szansę na zawarcie korzystnego porozumienia z...

6 powodów, dla których informacja zwrotna od klienta ma kluczowe znaczenie dla przedsiębiorstwa

0
Jeśli prowadzisz swój biznes i nie rozwijasz się w oparciu o benchmarki, to jest coś złego w Twoim podejściu. Powinieneś otrzymać informacje zwrotne od klientów, aby poznać luki, które pozwolą Ci ponownie skierować Twoją...