Kup obserwujących – jak to działa?
Instagram to popularna platforma społecznościowa, która umożliwia użytkownikom dzielenie się zdjęciami i wideo oraz interakcję z innymi osobami. Został założony w 2010 roku i szybko zyskał ogromną popularność na całym świecie. Obecnie jest wykorzystywany...
Wykorzystanie content marketingu do pozycjonowania sklepu internetowego
W dzisiejszych czasach, w konkurencyjnym świecie e-commerce, pozycjonowanie sklepu internetowego jest kluczowe dla jego sukcesu. Wraz z coraz większą liczbą stron internetowych i rosnącą konkurencją, istnieje potrzeba skutecznych strategii, które pomogą sklepowi internetowemu wyróżnić...
Profesjonalne projekty logo – cena
Identyfikacja wizualna jest bardzo ważna dla firm niemal w każdej branży. Dobrze zaprojektowane profesjonalne logo jest nieodłącznym elementem tożsamości marki. Często stanowi pierwszy kontakt klienta z firmą. Przyciąga uwagę i pomaga wyróżnić się na rynku....
Księga identyfikacji wizualnej – wszystko co warto wiedzieć na ten temat
Identyfikacja wizualna firmy powinna być spójna i klarowna. Dlatego potrzebne jest zastosowanie pewnych ujednoliceń w zakresie logotypu. Umożliwia to księga identyfikacji wizualnej. Czym jest i co warto wiedzieć na jej temat? Dlaczego jej stworzenie...
Jak zaprojektować estetyczny i skuteczny roll up reklamowy?
Roll upy reklamowe to nowoczesne nośniki reklamy, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Nie wystarczy jednak wybrać konkretny roll up i umieścić na nim treść reklamy, aby mieć pewność, że przyniesie nam oczekiwane korzyści. Każdy...
Pozycjonowanie zagraniczne – jak skutecznie pozycjonować swoją stronę w Niemczech i Anglii?
Pozycjonowanie stron to jedna z najważniejszych dziedzin w marketingu internetowym. Dobra pozycja w wynikach wyszukiwania Google to klucz do sukcesu w biznesie online. Jednak ograniczenie pozycjonowania do rynku polskiego to strata potencjalnych klientów. Dlatego...
Jak kupić szybkie lajki na fb?
Szybkie lajki na FB to innowacyjna usługa, która pozwala na osiągnięcie sukcesu w mediach społecznościowych. Można postarać się o lajki z polskich kont lub z kont zagranicznych. Każdy może bez problemu kupić lajki. Warto...
Jak skutecznie zwiększyć konwersję w e-commerce?
Problem rentowności sprzedaży spędza sen z powiek nie tylko właścicielom sklepów stacjonarnych, ale też tym funkcjonującym w branży e-commerce. Zastanawiasz się, jak zwiększyć konwersję w swoim sklepie internetowym? Poniżej kilka konkretnych porad!
Zacznijmy od podstaw...
Analityka internetowa – co może świadczyć, że Twój Google Analytics zbiera niepoprawne dane
Odpowiednie decyzję biznesowe można podjąć tylko na podstawie rzetelnych danych. Nie inaczej jest w przypadku sklepów internetowych. Błędne informacje na temat zachowania Twoich klientów mogą doprowadzić z jednej strony do inwestowania w strategie, które...
Jak pojawić się w Google?
Google jest wyszukiwarką, ale jest także platformą reklamową. W rzeczywistości w ten sposób zarabia większość swoich pieniędzy. Jeśli chcesz zostać znaleziony przez osoby wyszukujące produkty lub usługi w twojej okolicy, musisz zoptymalizować swoją witrynę,...