Strona główna Marketing

Marketing

Na czym polega technologia real time bidding?

Efektywność promocji zależy od dopasowania działań do oczekiwań i zapotrzebowania grupy docelowej. Nowoczesne technologie umożliwiają jednak dostosowanie formy i contentu do klientów zainteresowanych konkretną...

Jak usunąć grupę na Facebooku

Czy nadszedł czas, żeby usunąć swoją grupę na Facebooku? Grupy mogą być cennym atutem w marketingu Twojej firmy, ale nie zawsze działają tak, jak...

Prowadzenie bloga firmowego

Rozwój technologiczny sprawił, że większość konsumentów przeniosła się do sieci. Niezależnie od branży, rodzaju usługi oraz lokalizacji, większość klientów poszukuje ofert za pomocą przeglądarki...

3 sposoby na utrzymanie klienta

Prowadzenie własnego biznesu wymaga kreatywności i otwartości na potrzeby Klienta, ponieważ bez niego żadna firma świadcząca różnego rodzaju usługi, nie miała by racji bytu....

Na czym polega inbound marketing?

Inbound marketing czyli marketing przychodzący jest to strategia marketingowa, która stroni od agresywnych form reklamy. Podstawowym założeniem inbound marketingu jest wykonywanie takich działań, które...

Materiały POS – przykłady, zalety, wady

Materiały POS (point of sale) to pojęcie marketingowe, określające wszelkiego typu elementy reklamowe skierowane bezpośrednio do klienta detalicznego umieszczane w miejscu sprzedaży lub w...

Nowoczesny marketing nie musi być trudny

Marketing w epoce cyfrowej może wydawać się dość trudny do ogarnięcia myślami. Istnieje cała ta nowa technologia, aby nie tylko spróbować i zrozumieć, ale...