Optymalizacja współczynnika konwersji – czym jest i dlaczego ma znaczenie?

0
Celem każdego przedsiębiorcy jest wygenerowanie jak najlepszego zysku, który na ogół osiągany jest poprzez sprzedaż produktów lub usług, choć nie zawsze. Czasem cel ustalony przez przedsiębiorcę, zwany też konwersją, może sprowadzać się do zamówienia...

Czy warto samodzielnie pozycjonować stronę?

0
Teoretycznie oczywiście się da, tylko warto się zastanowić, czy mamy wiedzę i umiejętności, czas – który należy też poświęcić na śledzenie trendów oraz ochotę, by zajmować się stroną, a nie prowadzeniem biznesu. W tej...

Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?

0
Wszyscy mówią Ci o tym, jak ważną rolę w budowaniu wizerunku marki i pozyskiwaniu odbiorców, odgrywa proces SEO, jakim jest pozycjonowanie strony www? Jednocześnie nie bardzo rozumiesz, na czym on polega i masz wyłącznie...

Naklejki to wyjątkowa forma reklamy

0
Jeżeli planujesz skutecznie i innowacyjne zareklamować swoją firmę w najbliższym otoczeniu, koniecznie wybierz naklejki jako skuteczną i wyjątkową forę reklamy, która dodatkowo nie obciąży budżetu twojej firmy. Mimo, że naklejki nie mają zbyt dużego formatu,...

Korespondencja seryjna – czym jest i jak ją stworzyć?

0
Z korespondencji seryjnej korzystają firmy, które chcą w jednym momencie dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Dzięki czemu możliwe jest poinformowanie potencjalnych klientów o rozpoczynającej się promocji lub nadchodzącym wydarzeniu. Czym dokładnie charakteryzuje się...

Czym jest masowa wysyłka SMS i kiedy może się przydać?

0
Z masowej wysyłki SMS najczęściej korzystają przedsiębiorcy, którzy chcą nawiązać kontakt z klientem. Na przykład przekazać informację o promocji, zmianach zachodzących w działaniu firmy, czy na przykład nowym produkcie, lub usłudze. Jednak to nie jedyne...

Tylko prawidłowo stworzona i wypozycjonowana strona internetowa zapewnia ruch w Google

0
Prowadząc własną działalność, z pewnością warto zadbać o jej widoczność w sieci. Jednym z najskuteczniejszych i najpopularniejszych sposobów na pozyskanie nowych klientów jest pozycjonowanie – sprawdź, co warto wiedzieć na ten temat. Czym jest pozycjonowanie...

Rollupy reklamowe – reklama stacjonarna i wyjazdowa

0
Jesteś właścicielem dobrze działającego przedsiębiorstwa, ale czujesz, że brakuje Ci nowego pomysłu na dotarcie do nowych klientów? Świetnym rozwiązaniem będą rollupy reklamowe. Niezależnie od specyfiki branży możesz wystawiać swoje stoiska na dedykowanych targach przedsiębiorców,...

Jak zoptymalizować blog pod kątem SEO i dlaczego powinieneś to zrobić?

0
Optymalizacja strony internetowej oraz wszystkich zamieszczanych w jej obrębie treści pod kątem SEO to niezwykle ważny element marketingu internetowego. Działania pozycjonerskie pomogą Ci dotrzeć do znacznie większej liczby Klientów, a co za tym idzie...

Czy warto zdecydować się na pozycjonowanie strony www?

1
Nie da się ukryć, że powiedzenie: "w Internecie nie trzeba tylko być, a trzeba w nim zaistnieć", obecnie jest jak najbardziej aktualne. W dobie postępującej cyfryzacji i nowych możliwości, wiele przedsiębiorstw zdecydowało się na...