Pozycjonowanie zagraniczne – jak skutecznie pozycjonować swoją stronę w Niemczech i Anglii?

0
Pozycjonowanie stron to jedna z najważniejszych dziedzin w marketingu internetowym. Dobra pozycja w wynikach wyszukiwania Google to klucz do sukcesu w biznesie online. Jednak ograniczenie pozycjonowania do rynku polskiego to strata potencjalnych klientów. Dlatego...

Jak kupić szybkie lajki na fb?

0
Szybkie lajki na FB to innowacyjna usługa, która pozwala na osiągnięcie sukcesu w mediach społecznościowych. Można postarać się o lajki z polskich kont lub z kont zagranicznych. Każdy może bez problemu kupić lajki. Warto...

Jak skutecznie zwiększyć konwersję w e-commerce?

0
Problem rentowności sprzedaży spędza sen z powiek nie tylko właścicielom sklepów stacjonarnych, ale też tym funkcjonującym w branży e-commerce. Zastanawiasz się, jak zwiększyć konwersję w swoim sklepie internetowym? Poniżej kilka konkretnych porad! Zacznijmy od podstaw...

Analityka internetowa – co może świadczyć, że Twój Google Analytics zbiera niepoprawne dane

0
Odpowiednie decyzję biznesowe można podjąć tylko na podstawie rzetelnych danych. Nie inaczej jest w przypadku sklepów internetowych. Błędne informacje na temat zachowania Twoich klientów mogą doprowadzić z jednej strony do inwestowania w strategie, które...

Jak pojawić się w Google?

0
Google jest wyszukiwarką, ale jest także platformą reklamową. W rzeczywistości w ten sposób zarabia większość swoich pieniędzy. Jeśli chcesz zostać znaleziony przez osoby wyszukujące produkty lub usługi w twojej okolicy, musisz zoptymalizować swoją witrynę,...

Ramki do tablic rejestracyjnych gwarantujące opłacalną promocję 

0
Dzisiaj wyróżnienie się w jakiejkolwiek branży wymaga bardzo ciężkiej pracy. Duża rywalizacja sprawia, że wiele firm stawia na bardzo niestandardowe formy reklamy. Niektóre przedsiębiorstwa, zwłaszcza te, których działalność jest w jakiś sposób związana z...

Największe portale internetowe pod content marketing

0
Content marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi internetowych, które można wykorzystać do pozyskiwania nowych użytkowników i budowania długotrwałej relacji z nimi. W artykule przyjrzymy się bliżej największym portalom internetowym, które polegają na content marketingu. Co to...
pos

Rodzaje materiałów POS, które warto znać

0
Materiały reklamowe wspierające sprzedaż produktów, określane są jako POS, z ang (point of sale, lub również POSM, czyli point of sale marketing). Z zasady system POS przeznaczony jest dla sklepów detalicznych, restauracji, hoteli oraz...

Jak skutecznie reklamować swoją działalność?

0
Reklamowanie swojej działalności jest podstawą sukcesu w naszym biznesie, i to bez względu na to, czy prowadzimy małą jednoosobową działalność, czy dużą firmę. Każdy chciałby to robić jak najmniejszym kosztem, tymczasem reklamy potrafią kosztować...

Proste i skuteczne gadżety reklamowe

0
Efektywny marketing to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed przedsiębiorcami. Dotarcie do klientów ze swoją ofertą i zdobycie ich zaufania nie jest łatwe w dobie tak licznej konkurencji i nasycenia rynku. Wiele osób...