sobota, 16 października, 2021

Pozycjonowanie stron – na czym to polega?

0
Zastanawiasz się, na czym tak naprawdę polega pozycjonowanie stron www w wyszukiwarce google? Niemal wszyscy użytkownicy sieci wyszukują informacje, korzystając przy tym z wyszukiwarek internetowych. Jeśli zależy ci na tym, by znaleźli się na...

Na czym polega technologia real time bidding?

0
Efektywność promocji zależy od dopasowania działań do oczekiwań i zapotrzebowania grupy docelowej. Nowoczesne technologie umożliwiają jednak dostosowanie formy i contentu do klientów zainteresowanych konkretną ofertą. Warto wiedzieć, jak wykorzystywać w tego typu procesach RTB. Założenia Real-Time...

Najlepsze blogi o Instagramie w 2021

0
Instagram stał się pewnego rodzaju miejscem, w którym można znaleźć szereg zdjęć, inspiracji, ale przede wszystkim informacji. Ciekawy kontent, umiejętne przekazywanie treści, a przede wszystkim dbanie o ich jakość to klucz do sukcesu. Coraz...
prowadzenie bloga

Prowadzenie bloga firmowego

0
Rozwój technologiczny sprawił, że większość konsumentów przeniosła się do sieci. Niezależnie od branży, rodzaju usługi oraz lokalizacji, większość klientów poszukuje ofert za pomocą przeglądarki internetowej. Taki rozwój sytuacji sprawił, że przedsiębiorcy zaczęli dostrzegać potencjał...

Jak sprawdzić skuteczność agencji SEO?

0
Każda strona internetowa, która ma służyć internautom, powinna być łatwa do znalezienia. Pozycjonowanie stron internetowych stanowi jeden z najważniejszych elementów wspierających zasięgi i dotarcie do nowych odbiorców Twoich produktów lub usług. Czy wiesz, jak...

Pozycjonowanie stron a zmiana domeny – jak nie stracić ruchu?

0
Często mówi się o tym, że rebranding czy przeniesienie domeny to idealny moment, aby przeprowadzić na nowo audyt i pozycjonowanie, a następnie wdrożyć nową strategię, mającą na celu poprawić pozycję w wyszukiwarce Google. Wiąże...
jak utrzymać klienta

3 sposoby na utrzymanie klienta

0
Prowadzenie własnego biznesu wymaga kreatywności i otwartości na potrzeby Klienta, ponieważ bez niego żadna firma świadcząca różnego rodzaju usługi, nie miała by racji bytu. W początkowej fazie dużą uwagę przykłada się do odpowiedniej reklamy...
monitoring marki

Jak najskuteczniej chronić własną markę?

0
Prowadzenie sklepu w tradycyjnej, stacjonarnej formie, a wejście w branżę e-commerce, to dwa zupełnie inne doświadczenia. W gruncie rzeczy niewiele firm jest w stanie skutecznie dominować rynek w dzisiejszych czasach, jeśli przynajmniej częściowo nie...

Kampanie marketingowe offline – Dlaczego warto się na nie zdecydować?

0
Reklama offline jest prezentowana na zewnątrz, w formie drukowanej. Ma za zadanie zwrócić uwagę przechodniów oraz kierowców i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Skierowana przede wszystkim do tych osób, które nie lubią oglądać reklam...

Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

0
Prowadząc firmę, niezwykle istotnym czynnikiem warunkującym jej rozpoznawalność oraz budującym markę jest marketing. W czasach, gdy ogromnie przeważająca część Polaków korzysta z Internetu, znaczna część działań marketingowych odbywa się właśnie wirtualnie i ma to...