środa, 4 października, 2023
kampanie email

Na czym polegają kampanie email?

0
Różne narzędzia marketingu internetowego potrzebne są do tego, aby docierać do nowych odbiorców, oferując im swoje produkty lub usługi. To ważne, by dobrać narzędzia, które są rzeczywiście skuteczne i generują duży ruch na stronie...

Tylko prawidłowo stworzona i wypozycjonowana strona internetowa zapewnia ruch w Google

0
Prowadząc własną działalność, z pewnością warto zadbać o jej widoczność w sieci. Jednym z najskuteczniejszych i najpopularniejszych sposobów na pozyskanie nowych klientów jest pozycjonowanie – sprawdź, co warto wiedzieć na ten temat. Czym jest pozycjonowanie...

Profesjonalne projekty logo – cena

0
Identyfikacja wizualna jest bardzo ważna dla firm niemal w każdej branży. Dobrze zaprojektowane profesjonalne logo jest nieodłącznym elementem tożsamości marki. Często stanowi pierwszy kontakt klienta z firmą. Przyciąga uwagę i pomaga wyróżnić się na rynku....

Marketing treści a pozycjonowanie – kluczowe podobieństwa i różnice

0
W dzisiejszym świecie cyfrowym marketing treści i pozycjonowanie są dwiema kluczowymi strategiami, które pomagają firmom osiągać sukces w sieci. Oba te podejścia mają na celu zwiększenie widoczności i ruchu na stronach internetowych, ale różnią...

Jak zaistnieć na Instagramie? Mamy na to sposób!

0
Każdy szanujący się przedsiębiorca oraz specjalista od marketingu doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że współcześnie kluczem do sukcesu jest prezentowanie usług i towarów z twojego asortymentu w Internecie. To właśnie za pośrednictwem tego...

Korespondencja seryjna – czym jest i jak ją stworzyć?

0
Z korespondencji seryjnej korzystają firmy, które chcą w jednym momencie dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Dzięki czemu możliwe jest poinformowanie potencjalnych klientów o rozpoczynającej się promocji lub nadchodzącym wydarzeniu. Czym dokładnie charakteryzuje się...

Analityka internetowa – co może świadczyć, że Twój Google Analytics zbiera niepoprawne dane

0
Odpowiednie decyzję biznesowe można podjąć tylko na podstawie rzetelnych danych. Nie inaczej jest w przypadku sklepów internetowych. Błędne informacje na temat zachowania Twoich klientów mogą doprowadzić z jednej strony do inwestowania w strategie, które...

Pozycjonowanie stron a zmiana domeny – jak nie stracić ruchu?

0
Często mówi się o tym, że rebranding czy przeniesienie domeny to idealny moment, aby przeprowadzić na nowo audyt i pozycjonowanie, a następnie wdrożyć nową strategię, mającą na celu poprawić pozycję w wyszukiwarce Google. Wiąże...

Jak skutecznie promować swoją markę dzięki powerbankom reklamowym?

0
Czy zdarzyło Ci się kiedyś znaleźć się w sytuacji, gdy Twoje urządzenie elektroniczne nagle rozładowało się w najmniej odpowiednim momencie? Dla wielu osób jest to prawdziwy koszmar. Dlatego powerbanki reklamowe stanowią nie tylko praktyczny...

Na czym polega pozycjonowanie strony internetowej?

0
Wszyscy mówią Ci o tym, jak ważną rolę w budowaniu wizerunku marki i pozyskiwaniu odbiorców, odgrywa proces SEO, jakim jest pozycjonowanie strony www? Jednocześnie nie bardzo rozumiesz, na czym on polega i masz wyłącznie...