Jak usunąć grupę na Facebooku
Czy nadszedł czas, żeby usunąć swoją grupę na Facebooku? Grupy mogą być cennym atutem w marketingu Twojej firmy, ale nie zawsze działają tak, jak zaplanowałeś.
Jeśli masz dużą liczbę członków, może to być niezwykle czasochłonne....
Jak prowadzić social media?
Kto nie ma profilu na Facebooku, ręka do góry. Tak myśleliśmy – kiedyś był to las rąk, teraz tylko jakieś pojedyncze rączki gdzieś z tyłu. I dobrze, bo przecież social media właśnie po to...
Nowoczesny marketing nie musi być trudny
Marketing w epoce cyfrowej może wydawać się dość trudny do ogarnięcia myślami. Istnieje cała ta nowa technologia, aby nie tylko spróbować i zrozumieć, ale także zastosować ją do celów konkretnej strategii, nad którą pracujesz...
Na czym polegają kampanie email?
Różne narzędzia marketingu internetowego potrzebne są do tego, aby docierać do nowych odbiorców, oferując im swoje produkty lub usługi. To ważne, by dobrać narzędzia, które są rzeczywiście skuteczne i generują duży ruch na stronie...
Zrozumieć audyt SEO – przewodnik dla właścicieli stron internetowych i marketingowców
Czy wiesz, że audyt SEO to jedno z kluczowych narzędzi, które mogą znacząco wpłynąć na widoczność Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania? Jeśli prowadzisz stronę internetową, jesteś właścicielem firmy online lub pracujesz w dziale...
Jak zwiększyć konwersję poprzez UX?
Nie wystarczy, że Twoja strona będzie dobra wizualnie. Aby przebić się przez konkurencję musisz zadbać o jej efektywność pod względem użytkownika (UX). Dobra jakoś UX może znacząco wpłynąć na konwersję strony internetowej. Znasz korzyści...
Czym kierować się przy wyborze agencji marketingowej – 5 wskazówek, które mogą mieć wpływ...
Wybór odpowiedniej agencji marketingowej to decyzja, która może znacząco wpłynąć na sukces Twojej kampanii. Na rynku konkurencja jest ogromna, a technologie rozwijają się w zawrotnym tempie. Odpowiednie wsparcie marketingowe staje się w takim przypadku...