sobota, 16 października, 2021

Na czym polega technologia real time bidding?

0
Efektywność promocji zależy od dopasowania działań do oczekiwań i zapotrzebowania grupy docelowej. Nowoczesne technologie umożliwiają jednak dostosowanie formy i contentu do klientów zainteresowanych konkretną ofertą. Warto wiedzieć, jak wykorzystywać w tego typu procesach RTB. Założenia Real-Time...

Jak wybrać najlepszego influencera w strategii marketingowej?

0
Współpraca z influencerem w ramach strategii marketingowej może być bardzo owocna, ale tylko wtedy, gdy będzie dobrze przemyślana. Kluczowy jest przede wszystkim wybór influencera do konkretnej kampanii. Tylko właściwy twórca zapewni jej oczekiwane rezultaty....

Nowoczesny marketing nie musi być trudny

0
Marketing w epoce cyfrowej może wydawać się dość trudny do ogarnięcia myślami. Istnieje cała ta nowa technologia, aby nie tylko spróbować i zrozumieć, ale także zastosować ją do celów konkretnej strategii, nad którą pracujesz...

Pozycjonowanie stron a zmiana domeny – jak nie stracić ruchu?

0
Często mówi się o tym, że rebranding czy przeniesienie domeny to idealny moment, aby przeprowadzić na nowo audyt i pozycjonowanie, a następnie wdrożyć nową strategię, mającą na celu poprawić pozycję w wyszukiwarce Google. Wiąże...

Kampanie marketingowe offline – Dlaczego warto się na nie zdecydować?

0
Reklama offline jest prezentowana na zewnątrz, w formie drukowanej. Ma za zadanie zwrócić uwagę przechodniów oraz kierowców i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Skierowana przede wszystkim do tych osób, które nie lubią oglądać reklam...

Pozycjonowanie stron – na czym to polega?

0
Zastanawiasz się, na czym tak naprawdę polega pozycjonowanie stron www w wyszukiwarce google? Niemal wszyscy użytkownicy sieci wyszukują informacje, korzystając przy tym z wyszukiwarek internetowych. Jeśli zależy ci na tym, by znaleźli się na...

Jak sprawdzić skuteczność agencji SEO?

0
Każda strona internetowa, która ma służyć internautom, powinna być łatwa do znalezienia. Pozycjonowanie stron internetowych stanowi jeden z najważniejszych elementów wspierających zasięgi i dotarcie do nowych odbiorców Twoich produktów lub usług. Czy wiesz, jak...

Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

0
Prowadząc firmę, niezwykle istotnym czynnikiem warunkującym jej rozpoznawalność oraz budującym markę jest marketing. W czasach, gdy ogromnie przeważająca część Polaków korzysta z Internetu, znaczna część działań marketingowych odbywa się właśnie wirtualnie i ma to...

Jak założyć fanpage na Facebooku?

0
Fanpage na Facebooku to oficjalna strona przeznaczona specjalnie dla fanów firmy, organizacji, celebryty lub innego podmiotu. Istnieją dwa rodzaje takiej strony: publiczna i prywatna. Te pierwsze mogą zostać polubione przez każdego użytkownika portalu, niezależnie...

Najlepsze blogi o Instagramie w 2021

0
Instagram stał się pewnego rodzaju miejscem, w którym można znaleźć szereg zdjęć, inspiracji, ale przede wszystkim informacji. Ciekawy kontent, umiejętne przekazywanie treści, a przede wszystkim dbanie o ich jakość to klucz do sukcesu. Coraz...