niedziela, 2 października, 2022

Na czym polega technologia real time bidding?

0
Efektywność promocji zależy od dopasowania działań do oczekiwań i zapotrzebowania grupy docelowej. Nowoczesne technologie umożliwiają jednak dostosowanie formy i contentu do klientów zainteresowanych konkretną ofertą. Warto wiedzieć, jak wykorzystywać w tego typu procesach RTB. Założenia Real-Time...

Jak wybrać najlepszego influencera w strategii marketingowej?

0
Współpraca z influencerem w ramach strategii marketingowej może być bardzo owocna, ale tylko wtedy, gdy będzie dobrze przemyślana. Kluczowy jest przede wszystkim wybór influencera do konkretnej kampanii. Tylko właściwy twórca zapewni jej oczekiwane rezultaty....

Nowoczesny marketing nie musi być trudny

0
Marketing w epoce cyfrowej może wydawać się dość trudny do ogarnięcia myślami. Istnieje cała ta nowa technologia, aby nie tylko spróbować i zrozumieć, ale także zastosować ją do celów konkretnej strategii, nad którą pracujesz...

Pozycjonowanie stron – na czym to polega?

0
Zastanawiasz się, na czym tak naprawdę polega pozycjonowanie stron www w wyszukiwarce google? Niemal wszyscy użytkownicy sieci wyszukują informacje, korzystając przy tym z wyszukiwarek internetowych. Jeśli zależy ci na tym, by znaleźli się na...

Pozycjonowanie stron a zmiana domeny – jak nie stracić ruchu?

0
Często mówi się o tym, że rebranding czy przeniesienie domeny to idealny moment, aby przeprowadzić na nowo audyt i pozycjonowanie, a następnie wdrożyć nową strategię, mającą na celu poprawić pozycję w wyszukiwarce Google. Wiąże...

Kampanie marketingowe offline – Dlaczego warto się na nie zdecydować?

0
Reklama offline jest prezentowana na zewnątrz, w formie drukowanej. Ma za zadanie zwrócić uwagę przechodniów oraz kierowców i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Skierowana przede wszystkim do tych osób, które nie lubią oglądać reklam...

Jak sprawdzić skuteczność agencji SEO?

0
Każda strona internetowa, która ma służyć internautom, powinna być łatwa do znalezienia. Pozycjonowanie stron internetowych stanowi jeden z najważniejszych elementów wspierających zasięgi i dotarcie do nowych odbiorców Twoich produktów lub usług. Czy wiesz, jak...
pozycjonowanie woocommerce

WooCommerce – jak pozycjonować sklep w ramach tej platformy sprzedażowej?

0
WooCommerce to bardzo popularna i chętnie wykorzystywana w działaniach sprzedażowych platforma-commerce. Żeby jednak “wycisnąć” z niej najwięcej, a tym samym zmaksymalizować ilość transakcji, powinniśmy wiedzieć, jak ją skutecznie pozycjonować, aby nasz sklep był widoczny...

Prowadzenie fanpage na Facebooku – co musisz wiedzieć?

0
Ilu z nas tak naprawdę wie jak prowadzić fanpage na Facebooku? Zadanie teoretycznie jest proste. Założenie profilu, publikowanie treści mających na celu przyciągnięcie nowych użytkowników i gotowe. Wydawać by się mogło, że nie ma...
monitoring marki

Jak najskuteczniej chronić własną markę?

0
Prowadzenie sklepu w tradycyjnej, stacjonarnej formie, a wejście w branżę e-commerce, to dwa zupełnie inne doświadczenia. W gruncie rzeczy niewiele firm jest w stanie skutecznie dominować rynek w dzisiejszych czasach, jeśli przynajmniej częściowo nie...