Jak zaistnieć na Instagramie? Mamy na to sposób!

0
Każdy szanujący się przedsiębiorca oraz specjalista od marketingu doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że współcześnie kluczem do sukcesu jest prezentowanie usług i towarów z twojego asortymentu w Internecie. To właśnie za pośrednictwem tego...

Jak założyć fanpage na Facebooku?

0
Fanpage na Facebooku to oficjalna strona przeznaczona specjalnie dla fanów firmy, organizacji, celebryty lub innego podmiotu. Istnieją dwa rodzaje takiej strony: publiczna i prywatna. Te pierwsze mogą zostać polubione przez każdego użytkownika portalu, niezależnie...
kampanie email

Na czym polegają kampanie email?

0
Różne narzędzia marketingu internetowego potrzebne są do tego, aby docierać do nowych odbiorców, oferując im swoje produkty lub usługi. To ważne, by dobrać narzędzia, które są rzeczywiście skuteczne i generują duży ruch na stronie...
monitoring marki

Jak najskuteczniej chronić własną markę?

0
Prowadzenie sklepu w tradycyjnej, stacjonarnej formie, a wejście w branżę e-commerce, to dwa zupełnie inne doświadczenia. W gruncie rzeczy niewiele firm jest w stanie skutecznie dominować rynek w dzisiejszych czasach, jeśli przynajmniej częściowo nie...

Jak wypromować swój produkt?

0
Niektórzy uważają, że dobry produkt obroni się sam. Choć jakość faktycznie jest kluczowa, przetestują ją dopiero osoby, które zdecydują się na nabycie danego towaru. Aby tak się stało, należy je zachęcić do zakupów. Istotne...

Korespondencja seryjna – czym jest i jak ją stworzyć?

0
Z korespondencji seryjnej korzystają firmy, które chcą w jednym momencie dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Dzięki czemu możliwe jest poinformowanie potencjalnych klientów o rozpoczynającej się promocji lub nadchodzącym wydarzeniu. Czym dokładnie charakteryzuje się...

Jak skutecznie prowadzić fanpage na Facebooku?

0
W jaki sposób prowadzić fanpage na Facebooku? Może to się wydawać bardzo proste w teorii: wystarczy założyć nowy profil i powiązać go z naszym kontem głównym, a potem publikować treści, których głównym celem będzie...

Branding, czyli jak zbudować solidną i konkurencyjną markę?

0
Branding to pojęcie, z którym zaznajomić się powinien każdy właściciel współczesnego biznesu. Określa ono budowanie świadomości marki, które jest realizowane przy użyciu różnych narzędzi i metod z zakresu zarządzania i marketingu. Branding to jednak...

Agencja marketingowa – jak może pomóc Twojej firmie?

0
Prowadząc firmę, niezwykle istotnym czynnikiem warunkującym jej rozpoznawalność oraz budującym markę jest marketing. W czasach, gdy ogromnie przeważająca część Polaków korzysta z Internetu, znaczna część działań marketingowych odbywa się właśnie wirtualnie i ma to...

Jak prowadzić social media?

0
Kto nie ma profilu na Facebooku, ręka do góry. Tak myśleliśmy – kiedyś był to las rąk, teraz tylko jakieś pojedyncze rączki gdzieś z tyłu. I dobrze, bo przecież social media właśnie po to...