niedziela, 2 października, 2022

Fotografia produktowa do sklepu internetowego

0
Fotografia produktowa to bardzo ważne medium w dobie sprzedaży internetowej. Ciągle rosnące zainteresowanie klientów zakupami w internecie powoduje stały, widoczny wzrost udziału e-handlu w rynku. Wraz z tym rośnie konkurencja. Sklepy internetowe poszukują więc...

Idealny partner logistyczny dla firm i sklepów internetowych

0
Dla sklepów internetowych oraz wielu innych biznesów możliwość sprawnego wysyłania i odbierania przesyłek jest niezbędna do funkcjonowania. InPost jest doskonałym partnerem do współpracy dla wszystkich, dla których logistyka ma kluczowe znaczenie. Wielu przedsiębiorców doskonale...
hurtownia kosmetyków online

Jak założyć sklep internetowy z kosmetykami?

0
Sprzedaż kosmetyków to doskonały pomysł na biznes. Produkty, takie jak żele pod prysznic, szampony czy balsamy zawsze znajdą nabywcę. Na kosmetycznym rynku trzeba jednak nieco się wyróżnić, aby trafić do grona odbiorców, którzy staną...

Co wpływa na atrakcyjność sklepu internetowego?

0
Najważniejszym celem każdego sprzedawcy jest to, by zdobyć jak najwięcej klientów, co przełoży się na jego wyższy dochód. Nie może on jednak myśleć tylko o pieniądzach, bo to najprostsza droga do tego, by klienci...
pozycjonowanie woocommerce

WooCommerce – jak pozycjonować sklep w ramach tej platformy sprzedażowej?

0
WooCommerce to bardzo popularna i chętnie wykorzystywana w działaniach sprzedażowych platforma-commerce. Żeby jednak “wycisnąć” z niej najwięcej, a tym samym zmaksymalizować ilość transakcji, powinniśmy wiedzieć, jak ją skutecznie pozycjonować, aby nasz sklep był widoczny...

Jakie narzędzia mogą nam pomóc w obsłudze klientów e-commerce?

0
Prowadzenie działalności online jest dziś nie lada wyzwaniem. Z jednej strony Internet daje nam mnóstwo możliwości, z drugiej strony nie jest proste skorzystanie z nich w efektywny sposób, który będzie korzystny dla naszej firmy....

Korzyści automatyzacji e-commerce

0
Wraz z rozwojem Twojego biznesu e-commerce wszystko staje się coraz bardziej wymagające. Te procesy i systemy, które zawsze działały dla Ciebie w przeszłości? Teraz mogą nie być tak wydajne. Twoje zespoły mogą wykonywać zbędne...

Największe wyzwania polskiego e-commerce: od omnichannel po personalizację

0
Dynamika rozwoju e-commerce w Polsce – według firmy badawczej PwC w 2020 skoczyła o 31 proc. względem 2019 – to ogromna szansa dla polskich firm, by wyjść poza często wąski krąg klientów. Możliwość sprzedaży towarów...

Sklep internetowy Magento i omnichannel – co powinieneś wiedzieć

0
Klienci mają coraz większe wymagania co do procesu zakupowego. Wszystko powinno być szybsze, wygodniejsze i najlepiej tańsze. Jak sklepy internetowe Magento mogą sprostać tym rosnącym oczekiwaniom? Jednym z rozwiązań jest strategia omnichannel. Czym ona...

Wybieramy narzędzie do śledzenia cen e-commerce – 5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę

0
Coraz więcej e-sklepów docenia możliwości, jakie dają narzędzia do śledzenia cen konkurencji, i wykorzystuje je, aby przyciągać klientów konkurencyjną ofertą oraz optymalizować politykę cenową, a w efekcie powiększać zyski ze sprzedaży. Wybór narzędzi jest...