Jak skutecznie zwiększyć konwersję w e-commerce?
Problem rentowności sprzedaży spędza sen z powiek nie tylko właścicielom sklepów stacjonarnych, ale też tym funkcjonującym w branży e-commerce. Zastanawiasz się, jak zwiększyć konwersję w swoim sklepie internetowym? Poniżej kilka konkretnych porad!
Zacznijmy od podstaw...
Jak założyć własny sklep internetowy?
W ostatnim latach rynek e-commerce doskonale się rozwinął. Duży wpływ na to miał wybuch pandemii Covid-19, ale po jej zakończeniu nadal utrzymuje się wzrostowa tendencja. Prowadzenie własnego sklepu internetowego nie jest niczym trudnym, można...
Advox – zachwyć klienta designerskim frontendem
Słowa pokroju frontend oraz backend u wielu osób wywołują wyłącznie konsternację. Chociaż terminy te związane są z szeroko rozumianym programowaniem, to często pojawiają się również przy okazji rozmów na temat funkcjonowania sklepów internetowych, a...
Dlaczego warto skorzystać z pomocy profesjonalistów wdrażając sklep na Magento?
Jeśli myślisz o swojej działalności poważnie, to wybór platformy e-Commerce dla sklepu internetowego jest pierwszym ważnym punktem na drodze biznesowego rozwoju. Stawiając na Magento wybrałeś jedno z ciekawszych rozwiązań, dostarczających niemal nieograniczonych możliwości dostosowywania do biznesu. Stabilne, bezpieczne,...
Jak założyć sklep internetowy?
Obecnie istnieje wiele sposobów sprzedaży online. Dzięki wszechobecnemu i łatwemu dostępowi do Internetu możesz zacząć sprzedawać produkty niemal z dnia na dzień.
Najważniejszym pytaniem nie jest więc to, jak otworzyć sklep internetowy, ale co tam...
Program sprzedażowy – rozwiązanie dla rozwoju biznesu
Obecnie osoby zarządzające własnym sklepem mają dostęp do narzędzi, które pomagają usprawnić sprzedaż, zwiększyć konkurencję, a do tego jeszcze lepiej poznać klientów. Pod tym względem wygoda prowadzenia własnej placówki handlowej jest o niebo większa...
Jak zacząć i otworzyć sklep internetowy?
Zastanawiasz się, jak zacząć i otworzyć sklep internetowy? Wbrew pozorom nie jest to wcale tak trudne i skomplikowane, jak mogłoby Ci się wydawać. W obecnych czasach, aby założyć sklep internetowy, nie musisz być informatykiem...
Jak monitoring cen może zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie internetowym?
Sprzedaż internetowa wymaga od osób prowadzących sklep znajomości wielu narzędzi. Potrzebna jest m. in. świadomość, jak wygląda stan rynku i w jaki sposób działa konkurencja. Jeśli chodzi o e-commerce, w codziennej analityce ofert pomagają...
Dobre taktyki poprawy sprzedaży e-commerce
Marketing internetowy w branży e-commerce związany jest z różnymi rozwiązaniami dążącymi do zwiększenia sprzedaży w sklepach online. Dlatego też, aby zacząć skutecznie zarabiać nie wystarczy założyć stronę. Uruchomienie i prowadzenie e-sklepu to tylko początek...
Czym jest audyt UX – dlaczego warto wykonać audyt UX strony?
Nie jest tajemnicą, że wraz z rozwojem technologii spędzamy coraz więcej czasu korzystając z Internetu. Choć projektanci serwisów internetowych zwykle starają się, by stworzone przez nich serwisy były użyteczne i spełniały oczekiwania użytkowników, to...