Jak założyć sklep internetowy?
Obecnie istnieje wiele sposobów sprzedaży online. Dzięki wszechobecnemu i łatwemu dostępowi do Internetu możesz zacząć sprzedawać produkty niemal z dnia na dzień.
Najważniejszym pytaniem nie jest więc to, jak otworzyć sklep internetowy, ale co tam...
Program sprzedażowy – rozwiązanie dla rozwoju biznesu
Obecnie osoby zarządzające własnym sklepem mają dostęp do narzędzi, które pomagają usprawnić sprzedaż, zwiększyć konkurencję, a do tego jeszcze lepiej poznać klientów. Pod tym względem wygoda prowadzenia własnej placówki handlowej jest o niebo większa...
Jak zacząć i otworzyć sklep internetowy?
Zastanawiasz się, jak zacząć i otworzyć sklep internetowy? Wbrew pozorom nie jest to wcale tak trudne i skomplikowane, jak mogłoby Ci się wydawać. W obecnych czasach, aby założyć sklep internetowy, nie musisz być informatykiem...
Jak monitoring cen może zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie internetowym?
Sprzedaż internetowa wymaga od osób prowadzących sklep znajomości wielu narzędzi. Potrzebna jest m. in. świadomość, jak wygląda stan rynku i w jaki sposób działa konkurencja. Jeśli chodzi o e-commerce, w codziennej analityce ofert pomagają...
Dobre taktyki poprawy sprzedaży e-commerce
Marketing internetowy w branży e-commerce związany jest z różnymi rozwiązaniami dążącymi do zwiększenia sprzedaży w sklepach online. Dlatego też, aby zacząć skutecznie zarabiać nie wystarczy założyć stronę. Uruchomienie i prowadzenie e-sklepu to tylko początek...
Czym jest audyt UX – dlaczego warto wykonać audyt UX strony?
Nie jest tajemnicą, że wraz z rozwojem technologii spędzamy coraz więcej czasu korzystając z Internetu. Choć projektanci serwisów internetowych zwykle starają się, by stworzone przez nich serwisy były użyteczne i spełniały oczekiwania użytkowników, to...
Program do faktur – dla kogo, jak działa i jakie ma zalety?
Wystawianie faktur to nieodłączny element prowadzenia właściwie każdego biznesu. To właśnie za pomocą tego typu dokumentów finansowych potwierdza się wykonanie usługi lub dostawę towaru. O ile w poprzednich dekadach faktury były uzupełniane ręcznie na...
Fotografia produktowa do sklepu internetowego
Fotografia produktowa to bardzo ważne medium w dobie sprzedaży internetowej. Ciągle rosnące zainteresowanie klientów zakupami w internecie powoduje stały, widoczny wzrost udziału e-handlu w rynku. Wraz z tym rośnie konkurencja. Sklepy internetowe poszukują więc...
Idealny partner logistyczny dla firm i sklepów internetowych
Dla sklepów internetowych oraz wielu innych biznesów możliwość sprawnego wysyłania i odbierania przesyłek jest niezbędna do funkcjonowania. InPost jest doskonałym partnerem do współpracy dla wszystkich, dla których logistyka ma kluczowe znaczenie. Wielu przedsiębiorców doskonale...
Jak założyć sklep internetowy z kosmetykami?
Sprzedaż kosmetyków to doskonały pomysł na biznes. Produkty, takie jak żele pod prysznic, szampony czy balsamy zawsze znajdą nabywcę. Na kosmetycznym rynku trzeba jednak nieco się wyróżnić, aby trafić do grona odbiorców, którzy staną...