Słowa pokroju frontend oraz backend u wielu osób wywołują wyłącznie konsternację. Chociaż terminy te związane są z szeroko rozumianym programowaniem, to często pojawiają się również przy okazji rozmów na temat funkcjonowania sklepów internetowych, a określenie – frontent developement kojarzone jest także z obszarem dystrybucji produktów za pośrednictwem cyberprzestrzeni. Czym w zasadzie jest frontend i dlaczego ma niebagatelne znaczenie w utrzymywaniu uwagi klienta? Na te oraz wiele innych pytań odpowiedzmy w niniejszym wpisie.

Softwarehouse z nastawieniem na odbiorcę

Jeśli chodzi o agencje internetowe w Poznaniu, to Advox wyróżnia się na tym tle szeroką gamą usług. Fundamentem przedsiębiorstwa jest Magento e-commerce – jako że zatrudnia ono aż jedenastu certyfikowanych specjalistów zajmujących się budowaniem sklepów internetowych za pośrednictwem tej platformy.

Frontend jest wprawdzie związany z obszarem programowania, ale doprecyzowując definicję, należałoby powiedzieć, że to bardziej opracowywanie interfejsu użytkownika witryny, tworzenie określonych funkcjonalności i sposobów nawigowania w jej obrębie za pośrednictwem języków HTML, CSS oraz JavaScript. Wymaga to więc szczegółowej wiedzy na temat wykorzystywania możliwości wyżej wymienionych środowisk, aczkolwiek nie chodzi tutaj o pisanie wielolinijkowych kodów powołujących do życia nowe programy.

Dlaczego frontend jest taki ważny? Odpowiada on za to, jak prezentuje się wizualnie strona internetowa. Niezależnie od tego, czy mówimy tutaj o sklepach Magento, czy o innych silnikach do stawiania e-commerców, pierwsze, co widzi użytkownik po wejściu na witrynę, jest właśnie efekt tego, co fachowo nazywamy frontend developementem.

Frontent development, który robi wrażenie

Nikomu chyba nie trzeba przypominać, że pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. A za takie pierwsze wrażenie odpowiada właśnie frontend. Użytkownik po wejściu na stronę sklepu musi wiedzieć, że ma do czynienia s profesjonalną firmą. A profesjonalizm wyraża się także poprzez przywiązanie do detalu w estetyce. Wykorzystanie nowoczesnych trendów, dbałość o szczegóły oraz przejrzystość – Advox dąży do tego, aby wszystko to, co gra pierwsze skrzypce podczas oceny użytkownika wchodzącego na witrynę e-commerce było nieskazitelne.

Rzecz nie ogranicza się jednak wyłącznie do wrażeń estetycznych. Równie ważna jest optymalizacja oraz dostosowanie jej funkcjonowania do standardów urządzeń mobilnych. Znaczna większość ruchu pochodzi obecnie ze smartfonów, zatem jeśli e-commerce ma odnieść komercyjny sukces, musi dopasować się do rozmiaru ekranu telefonów oraz jego dotykowej funkcji.

Advox zrzesza prawdziwych pasjonatów e-commerce – Magento wprawdzie mieści się w centrum ich zainteresowań, nie znaczy to jednak, że nie wychodzą poza obszar swojej ekspertyzy. Sama struktura sklepów internetowych jest dla nich na tyle fascynująca, aby nieustannie szukać nowych rozwiązań, dbać o odpowiedni poziom optymalizacji i działać w zgodzie z nowoczesnymi trendami. Decydując się na usługi specjalistów z softwarehouse Advox, wybieramy jakość w najdrobniejszym detalu.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj