Co wpływa na atrakcyjność sklepu internetowego?
Najważniejszym celem każdego sprzedawcy jest to, by zdobyć jak najwięcej klientów, co przełoży się na jego wyższy dochód. Nie może on jednak myśleć tylko o pieniądzach, bo to najprostsza droga do tego, by klienci...
WooCommerce – jak pozycjonować sklep w ramach tej platformy sprzedażowej?
WooCommerce to bardzo popularna i chętnie wykorzystywana w działaniach sprzedażowych platforma-commerce. Żeby jednak “wycisnąć” z niej najwięcej, a tym samym zmaksymalizować ilość transakcji, powinniśmy wiedzieć, jak ją skutecznie pozycjonować, aby nasz sklep był widoczny...
Jakie narzędzia mogą nam pomóc w obsłudze klientów e-commerce?
Prowadzenie działalności online jest dziś nie lada wyzwaniem. Z jednej strony Internet daje nam mnóstwo możliwości, z drugiej strony nie jest proste skorzystanie z nich w efektywny sposób, który będzie korzystny dla naszej firmy....
Korzyści automatyzacji e-commerce
Wraz z rozwojem Twojego biznesu e-commerce wszystko staje się coraz bardziej wymagające. Te procesy i systemy, które zawsze działały dla Ciebie w przeszłości? Teraz mogą nie być tak wydajne. Twoje zespoły mogą wykonywać zbędne...
Największe wyzwania polskiego e-commerce: od omnichannel po personalizację
Dynamika rozwoju e-commerce w Polsce – według firmy badawczej PwC w 2020 skoczyła o 31 proc. względem 2019 – to ogromna szansa dla polskich firm, by wyjść poza często wąski krąg klientów.
Możliwość sprzedaży towarów...
Sklep internetowy Magento i omnichannel – co powinieneś wiedzieć
Klienci mają coraz większe wymagania co do procesu zakupowego. Wszystko powinno być szybsze, wygodniejsze i najlepiej tańsze. Jak sklepy internetowe Magento mogą sprostać tym rosnącym oczekiwaniom? Jednym z rozwiązań jest strategia omnichannel. Czym ona...
Wybieramy narzędzie do śledzenia cen e-commerce – 5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę
Coraz więcej e-sklepów docenia możliwości, jakie dają narzędzia do śledzenia cen konkurencji, i wykorzystuje je, aby przyciągać klientów konkurencyjną ofertą oraz optymalizować politykę cenową, a w efekcie powiększać zyski ze sprzedaży. Wybór narzędzi jest...
Programista prestashop i wordpress – strony internetowe zwiększające popularność firmy
Powszechny dostęp do internetu sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na posiadanie własnej strony internetowej. Założenie witryny wymaga jednak specjalistycznej wiedzy, która jest niezbędna w celu zaprojektowania bezpiecznego miejsca w sieci. Programista wordpress...