niedziela, 19 maja, 2024

Największe wyzwania polskiego e-commerce: od omnichannel po personalizację

0
Dynamika rozwoju e-commerce w Polsce – według firmy badawczej PwC w 2020 skoczyła o 31 proc. względem 2019 – to ogromna szansa dla polskich firm, by wyjść poza często wąski krąg klientów. Możliwość sprzedaży towarów...

Jakie narzędzia mogą nam pomóc w obsłudze klientów e-commerce?

0
Prowadzenie działalności online jest dziś nie lada wyzwaniem. Z jednej strony Internet daje nam mnóstwo możliwości, z drugiej strony nie jest proste skorzystanie z nich w efektywny sposób, który będzie korzystny dla naszej firmy....

Co wpływa na atrakcyjność sklepu internetowego?

0
Najważniejszym celem każdego sprzedawcy jest to, by zdobyć jak najwięcej klientów, co przełoży się na jego wyższy dochód. Nie może on jednak myśleć tylko o pieniądzach, bo to najprostsza droga do tego, by klienci...
pozycjonowanie woocommerce

WooCommerce – jak pozycjonować sklep w ramach tej platformy sprzedażowej?

0
WooCommerce to bardzo popularna i chętnie wykorzystywana w działaniach sprzedażowych platforma-commerce. Żeby jednak “wycisnąć” z niej najwięcej, a tym samym zmaksymalizować ilość transakcji, powinniśmy wiedzieć, jak ją skutecznie pozycjonować, aby nasz sklep był widoczny...

Fotografia produktowa do sklepu internetowego

0
Fotografia produktowa to bardzo ważne medium w dobie sprzedaży internetowej. Ciągle rosnące zainteresowanie klientów zakupami w internecie powoduje stały, widoczny wzrost udziału e-handlu w rynku. Wraz z tym rośnie konkurencja. Sklepy internetowe poszukują więc...

Idealny partner logistyczny dla firm i sklepów internetowych

0
Dla sklepów internetowych oraz wielu innych biznesów możliwość sprawnego wysyłania i odbierania przesyłek jest niezbędna do funkcjonowania. InPost jest doskonałym partnerem do współpracy dla wszystkich, dla których logistyka ma kluczowe znaczenie. Wielu przedsiębiorców doskonale...

Program do faktur – dla kogo, jak działa i jakie ma zalety?

0
Wystawianie faktur to nieodłączny element prowadzenia właściwie każdego biznesu. To właśnie za pomocą tego typu dokumentów finansowych potwierdza się wykonanie usługi lub dostawę towaru. O ile w poprzednich dekadach faktury były uzupełniane ręcznie na...

Jak monitoring cen może zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie internetowym?

0
Sprzedaż internetowa wymaga od osób prowadzących sklep znajomości wielu narzędzi. Potrzebna jest m. in. świadomość, jak wygląda stan rynku i w jaki sposób działa konkurencja. Jeśli chodzi o e-commerce, w codziennej analityce ofert pomagają...

Czym jest audyt UX – dlaczego warto wykonać audyt UX strony?

0
Nie jest tajemnicą, że wraz z rozwojem technologii spędzamy coraz więcej czasu korzystając z Internetu. Choć projektanci serwisów internetowych zwykle starają się, by stworzone przez nich serwisy były użyteczne i spełniały oczekiwania użytkowników, to...

Dynamic pricing – czy potrzebujesz go w swoim e-sklepie?

0
Dynamic pricing to popularna w e-commerce strategia cenowa, która polega na ustalaniu elastycznych, dopasowanych do działań rynku stawek na poszczególnych produktach. Dynamiczne ustalanie cen ma na celu optymalizację pracy sprzedawcy poprzez (automatyczne) dostosowanie cen...