piątek, 24 stycznia, 2025
hurtownia kosmetyków online

Jak założyć sklep internetowy z kosmetykami?

0
Sprzedaż kosmetyków to doskonały pomysł na biznes. Produkty, takie jak żele pod prysznic, szampony czy balsamy zawsze znajdą nabywcę. Na kosmetycznym rynku trzeba jednak nieco się wyróżnić, aby trafić do grona odbiorców, którzy staną...

Największe wyzwania polskiego e-commerce: od omnichannel po personalizację

0
Dynamika rozwoju e-commerce w Polsce – według firmy badawczej PwC w 2020 skoczyła o 31 proc. względem 2019 – to ogromna szansa dla polskich firm, by wyjść poza często wąski krąg klientów. Możliwość sprzedaży towarów...

Jakie narzędzia mogą nam pomóc w obsłudze klientów e-commerce?

0
Prowadzenie działalności online jest dziś nie lada wyzwaniem. Z jednej strony Internet daje nam mnóstwo możliwości, z drugiej strony nie jest proste skorzystanie z nich w efektywny sposób, który będzie korzystny dla naszej firmy....
pozycjonowanie woocommerce

WooCommerce – jak pozycjonować sklep w ramach tej platformy sprzedażowej?

0
WooCommerce to bardzo popularna i chętnie wykorzystywana w działaniach sprzedażowych platforma-commerce. Żeby jednak “wycisnąć” z niej najwięcej, a tym samym zmaksymalizować ilość transakcji, powinniśmy wiedzieć, jak ją skutecznie pozycjonować, aby nasz sklep był widoczny...

Co wpływa na atrakcyjność sklepu internetowego?

0
Najważniejszym celem każdego sprzedawcy jest to, by zdobyć jak najwięcej klientów, co przełoży się na jego wyższy dochód. Nie może on jednak myśleć tylko o pieniądzach, bo to najprostsza droga do tego, by klienci...

Dynamic pricing – czy potrzebujesz go w swoim e-sklepie?

0
Dynamic pricing to popularna w e-commerce strategia cenowa, która polega na ustalaniu elastycznych, dopasowanych do działań rynku stawek na poszczególnych produktach. Dynamiczne ustalanie cen ma na celu optymalizację pracy sprzedawcy poprzez (automatyczne) dostosowanie cen...

Fotografia produktowa do sklepu internetowego

0
Fotografia produktowa to bardzo ważne medium w dobie sprzedaży internetowej. Ciągle rosnące zainteresowanie klientów zakupami w internecie powoduje stały, widoczny wzrost udziału e-handlu w rynku. Wraz z tym rośnie konkurencja. Sklepy internetowe poszukują więc...

Idealny partner logistyczny dla firm i sklepów internetowych

0
Dla sklepów internetowych oraz wielu innych biznesów możliwość sprawnego wysyłania i odbierania przesyłek jest niezbędna do funkcjonowania. InPost jest doskonałym partnerem do współpracy dla wszystkich, dla których logistyka ma kluczowe znaczenie. Wielu przedsiębiorców doskonale...

Współpraca z hurtownią dropshippingową bez działalności – o czym warto pamiętać?

0
Dropshipping cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród początkujących sprzedawców, którzy chcą niskim kosztem wejść na rynek e-commerce. Model ten pozwala im zresztą nie tylko zredukować wydatki, ale też ograniczyć ilość formalności. Nic więc dziwnego, że...

Program do faktur – dla kogo, jak działa i jakie ma zalety?

0
Wystawianie faktur to nieodłączny element prowadzenia właściwie każdego biznesu. To właśnie za pomocą tego typu dokumentów finansowych potwierdza się wykonanie usługi lub dostawę towaru. O ile w poprzednich dekadach faktury były uzupełniane ręcznie na...