Największe wyzwania polskiego e-commerce: od omnichannel po personalizację

0
Dynamika rozwoju e-commerce w Polsce – według firmy badawczej PwC w 2020 skoczyła o 31 proc. względem 2019 – to ogromna szansa dla polskich firm, by wyjść poza często wąski krąg klientów. Możliwość sprzedaży towarów...

Jak monitoring cen może zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie internetowym?

0
Sprzedaż internetowa wymaga od osób prowadzących sklep znajomości wielu narzędzi. Potrzebna jest m. in. świadomość, jak wygląda stan rynku i w jaki sposób działa konkurencja. Jeśli chodzi o e-commerce, w codziennej analityce ofert pomagają...

Programista prestashop i wordpress – strony internetowe zwiększające popularność firmy

0
Powszechny dostęp do internetu sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na posiadanie własnej strony internetowej. Założenie witryny wymaga jednak specjalistycznej wiedzy, która jest niezbędna w celu zaprojektowania bezpiecznego miejsca w sieci. Programista wordpress...

Dobre taktyki poprawy sprzedaży e-commerce

0
Marketing internetowy w branży e-commerce związany jest z różnymi rozwiązaniami dążącymi do zwiększenia sprzedaży w sklepach online. Dlatego też, aby zacząć skutecznie zarabiać nie wystarczy założyć stronę. Uruchomienie i prowadzenie e-sklepu to tylko początek...

Współpraca z hurtownią dropshippingową bez działalności – o czym warto pamiętać?

0
Dropshipping cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród początkujących sprzedawców, którzy chcą niskim kosztem wejść na rynek e-commerce. Model ten pozwala im zresztą nie tylko zredukować wydatki, ale też ograniczyć ilość formalności. Nic więc dziwnego, że...

Co wpływa na atrakcyjność sklepu internetowego?

0
Najważniejszym celem każdego sprzedawcy jest to, by zdobyć jak najwięcej klientów, co przełoży się na jego wyższy dochód. Nie może on jednak myśleć tylko o pieniądzach, bo to najprostsza droga do tego, by klienci...

Rozbudowa sklepu internetowego – co warto wiedzieć w tym temacie?

0
Sprzedaż internetowa jest w dzisiejszych czasach czymś zupełnie normalnym i niewzbudzającym szczególnego zdziwienia. Ostatnie lata pokazały, iż taka forma handlu może w niedalekiej przyszłości całkowicie wyprzeć formę stacjonarną, a to ze względu na wiele...

Dlaczego warto skorzystać z pomocy profesjonalistów wdrażając sklep na Magento?

0
Jeśli myślisz o swojej działalności poważnie, to wybór platformy e-Commerce dla sklepu internetowego jest pierwszym ważnym punktem na drodze biznesowego rozwoju. Stawiając na Magento wybrałeś jedno z ciekawszych rozwiązań, dostarczających niemal nieograniczonych możliwości dostosowywania do biznesu. Stabilne, bezpieczne,...

Wybieramy narzędzie do śledzenia cen e-commerce – 5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę

0
Coraz więcej e-sklepów docenia możliwości, jakie dają narzędzia do śledzenia cen konkurencji, i wykorzystuje je, aby przyciągać klientów konkurencyjną ofertą oraz optymalizować politykę cenową, a w efekcie powiększać zyski ze sprzedaży. Wybór narzędzi jest...

Oprogramowanie CRM dla Sklepu Internetowego: skuteczny program dla sklepu internetowego do skutecznej obsługi klienta

0
W dzisiejszym dynamicznym środowisku e-commerce, utrzymanie konkurencyjności sklepu internetowego wymaga nie tylko atrakcyjnej oferty produktowej, ale także doskonałej obsługi klienta. Tutaj na scenę wkracza Oprogramowanie CRM (Customer Relationship Management), które staje się nieodzownym narzędziem...