Największe wyzwania polskiego e-commerce: od omnichannel po personalizację
Dynamika rozwoju e-commerce w Polsce – według firmy badawczej PwC w 2020 skoczyła o 31 proc. względem 2019 – to ogromna szansa dla polskich firm, by wyjść poza często wąski krąg klientów.
Możliwość sprzedaży towarów...
Jak monitoring cen może zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie internetowym?
Sprzedaż internetowa wymaga od osób prowadzących sklep znajomości wielu narzędzi. Potrzebna jest m. in. świadomość, jak wygląda stan rynku i w jaki sposób działa konkurencja. Jeśli chodzi o e-commerce, w codziennej analityce ofert pomagają...
Programista prestashop i wordpress – strony internetowe zwiększające popularność firmy
Powszechny dostęp do internetu sprawia, że coraz więcej firm decyduje się na posiadanie własnej strony internetowej. Założenie witryny wymaga jednak specjalistycznej wiedzy, która jest niezbędna w celu zaprojektowania bezpiecznego miejsca w sieci. Programista wordpress...
Dobre taktyki poprawy sprzedaży e-commerce
Marketing internetowy w branży e-commerce związany jest z różnymi rozwiązaniami dążącymi do zwiększenia sprzedaży w sklepach online. Dlatego też, aby zacząć skutecznie zarabiać nie wystarczy założyć stronę. Uruchomienie i prowadzenie e-sklepu to tylko początek...
Współpraca z hurtownią dropshippingową bez działalności – o czym warto pamiętać?
Dropshipping cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród początkujących sprzedawców, którzy chcą niskim kosztem wejść na rynek e-commerce. Model ten pozwala im zresztą nie tylko zredukować wydatki, ale też ograniczyć ilość formalności. Nic więc dziwnego, że...
Co wpływa na atrakcyjność sklepu internetowego?
Najważniejszym celem każdego sprzedawcy jest to, by zdobyć jak najwięcej klientów, co przełoży się na jego wyższy dochód. Nie może on jednak myśleć tylko o pieniądzach, bo to najprostsza droga do tego, by klienci...
Rozbudowa sklepu internetowego – co warto wiedzieć w tym temacie?
Sprzedaż internetowa jest w dzisiejszych czasach czymś zupełnie normalnym i niewzbudzającym szczególnego zdziwienia. Ostatnie lata pokazały, iż taka forma handlu może w niedalekiej przyszłości całkowicie wyprzeć formę stacjonarną, a to ze względu na wiele...
Dlaczego warto skorzystać z pomocy profesjonalistów wdrażając sklep na Magento?
Jeśli myślisz o swojej działalności poważnie, to wybór platformy e-Commerce dla sklepu internetowego jest pierwszym ważnym punktem na drodze biznesowego rozwoju. Stawiając na Magento wybrałeś jedno z ciekawszych rozwiązań, dostarczających niemal nieograniczonych możliwości dostosowywania do biznesu. Stabilne, bezpieczne,...
Wybieramy narzędzie do śledzenia cen e-commerce – 5 rzeczy, na które musisz zwrócić uwagę
Coraz więcej e-sklepów docenia możliwości, jakie dają narzędzia do śledzenia cen konkurencji, i wykorzystuje je, aby przyciągać klientów konkurencyjną ofertą oraz optymalizować politykę cenową, a w efekcie powiększać zyski ze sprzedaży. Wybór narzędzi jest...
Oprogramowanie CRM dla Sklepu Internetowego: skuteczny program dla sklepu internetowego do skutecznej obsługi klienta
W dzisiejszym dynamicznym środowisku e-commerce, utrzymanie konkurencyjności sklepu internetowego wymaga nie tylko atrakcyjnej oferty produktowej, ale także doskonałej obsługi klienta. Tutaj na scenę wkracza Oprogramowanie CRM (Customer Relationship Management), które staje się nieodzownym narzędziem...