Opakowania tekturowe wysyłkowe – Eko-Rozwiązanie dla nowoczesnego biznesu
W erze e-commerce, kluczowym elementem każdego biznesu jest odpowiednie zabezpieczenie produktów na czas wysyłki. To właśnie w tym kontekście opakowania tekturowe wysyłkowe stają się nieocenionym narzędziem. Jednakże, nie chodzi tylko o ochronę towaru. W...
Fotografia produktowa do sklepu internetowego
Fotografia produktowa to bardzo ważne medium w dobie sprzedaży internetowej. Ciągle rosnące zainteresowanie klientów zakupami w internecie powoduje stały, widoczny wzrost udziału e-handlu w rynku. Wraz z tym rośnie konkurencja. Sklepy internetowe poszukują więc...
Jakie narzędzia mogą nam pomóc w obsłudze klientów e-commerce?
Prowadzenie działalności online jest dziś nie lada wyzwaniem. Z jednej strony Internet daje nam mnóstwo możliwości, z drugiej strony nie jest proste skorzystanie z nich w efektywny sposób, który będzie korzystny dla naszej firmy....
Jak wysłać paczkę do Finlandii?
Finlandia to kraj położony w północnej Europie, który graniczy z Rosją, Szwecją oraz z Norwegią. Jest to popularny kierunek wysyłek paczek z Polski, między innymi ze względu na bliskie położenie geograficzne oraz dużą Polonię...
WooCommerce – jak pozycjonować sklep w ramach tej platformy sprzedażowej?
WooCommerce to bardzo popularna i chętnie wykorzystywana w działaniach sprzedażowych platforma-commerce. Żeby jednak “wycisnąć” z niej najwięcej, a tym samym zmaksymalizować ilość transakcji, powinniśmy wiedzieć, jak ją skutecznie pozycjonować, aby nasz sklep był widoczny...
Shopify Plus – zaawansowana platforma e-commerce dla enterprise w Polsce
W obliczu szybko rozwijającego się rynku e-commerce, polskie przedsiębiorstwa coraz częściej zwracają się ku zaawansowanym platformom takim jak Shopify Plus, które oferują nie tylko standardowe funkcjonalności, ale także te niezbędne dla szybko rozwijających się...
Swiftrecs.com – Nowa era inteligentnych rekomendacji zakupowych
W dynamicznie rozwijającym się świecie e-commerce, Swiftrecs.com wyrasta jako przełomowa platforma, która odmienia tradycyjne podejście do zakupów online. Z zaawansowanym wykorzystaniem big data, Swiftrecs.com prezentuje nową jakość w rekomendowaniu produktów, opierając się na solidnych...
Jak monitoring cen może zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie internetowym?
Sprzedaż internetowa wymaga od osób prowadzących sklep znajomości wielu narzędzi. Potrzebna jest m. in. świadomość, jak wygląda stan rynku i w jaki sposób działa konkurencja. Jeśli chodzi o e-commerce, w codziennej analityce ofert pomagają...
Co to jest Shopify i dlaczego warto wybrać tę platformę?
Handel elektroniczny staje się coraz bardziej popularny. Coraz więcej osób decyduje się na założenie własnego sklepu internetowego, żeby sprzedawać swoje produkty online. Wraz z rosnącym popytem na rozwiązania e-commerce, powstało wiele platform, które ułatwiają...
Rozbudowa sklepu internetowego – co warto wiedzieć w tym temacie?
Sprzedaż internetowa jest w dzisiejszych czasach czymś zupełnie normalnym i niewzbudzającym szczególnego zdziwienia. Ostatnie lata pokazały, iż taka forma handlu może w niedalekiej przyszłości całkowicie wyprzeć formę stacjonarną, a to ze względu na wiele...