Jakie narzędzia mogą nam pomóc w obsłudze klientów e-commerce?
Prowadzenie działalności online jest dziś nie lada wyzwaniem. Z jednej strony Internet daje nam mnóstwo możliwości, z drugiej strony nie jest proste skorzystanie z nich w efektywny sposób, który będzie korzystny dla naszej firmy....
Krajobraz rynku e-Commerce – udział w rynku
Zastanawiasz się, jak wybrać platformę e-commerce dla swojego sklepu internetowego? Nie kieruj się wyłącznie ceną, zwróć też uwagę na funkcjonalność systemu, interfejs, skalowalność i wydajność. Sprawdź, czy możesz liczyć na wsparcie techniczne podczas wdrażania...
Współpraca z hurtownią dropshippingową bez działalności – o czym warto pamiętać?
Dropshipping cieszy się ogromnym zainteresowaniem wśród początkujących sprzedawców, którzy chcą niskim kosztem wejść na rynek e-commerce. Model ten pozwala im zresztą nie tylko zredukować wydatki, ale też ograniczyć ilość formalności. Nic więc dziwnego, że...
Fotografia produktowa do sklepu internetowego
Fotografia produktowa to bardzo ważne medium w dobie sprzedaży internetowej. Ciągle rosnące zainteresowanie klientów zakupami w internecie powoduje stały, widoczny wzrost udziału e-handlu w rynku. Wraz z tym rośnie konkurencja. Sklepy internetowe poszukują więc...
Jak założyć własny sklep internetowy?
W ostatnim latach rynek e-commerce doskonale się rozwinął. Duży wpływ na to miał wybuch pandemii Covid-19, ale po jej zakończeniu nadal utrzymuje się wzrostowa tendencja. Prowadzenie własnego sklepu internetowego nie jest niczym trudnym, można...