niedziela, 2 października, 2022

Korespondencja seryjna – czym jest i jak ją stworzyć?

0
Z korespondencji seryjnej korzystają firmy, które chcą w jednym momencie dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Dzięki czemu możliwe jest poinformowanie potencjalnych klientów o rozpoczynającej się promocji lub nadchodzącym wydarzeniu. Czym dokładnie charakteryzuje się...

Czym jest masowa wysyłka SMS i kiedy może się przydać?

0
Z masowej wysyłki SMS najczęściej korzystają przedsiębiorcy, którzy chcą nawiązać kontakt z klientem. Na przykład przekazać informację o promocji, zmianach zachodzących w działaniu firmy, czy na przykład nowym produkcie, lub usłudze. Jednak to nie jedyne...

Tylko prawidłowo stworzona i wypozycjonowana strona internetowa zapewnia ruch w Google

0
Prowadząc własną działalność, z pewnością warto zadbać o jej widoczność w sieci. Jednym z najskuteczniejszych i najpopularniejszych sposobów na pozyskanie nowych klientów jest pozycjonowanie – sprawdź, co warto wiedzieć na ten temat. Czym jest pozycjonowanie...

Rollupy reklamowe – reklama stacjonarna i wyjazdowa

0
Jesteś właścicielem dobrze działającego przedsiębiorstwa, ale czujesz, że brakuje Ci nowego pomysłu na dotarcie do nowych klientów? Świetnym rozwiązaniem będą rollupy reklamowe. Niezależnie od specyfiki branży możesz wystawiać swoje stoiska na dedykowanych targach przedsiębiorców,...

Jak zoptymalizować blog pod kątem SEO i dlaczego powinieneś to zrobić?

0
Optymalizacja strony internetowej oraz wszystkich zamieszczanych w jej obrębie treści pod kątem SEO to niezwykle ważny element marketingu internetowego. Działania pozycjonerskie pomogą Ci dotrzeć do znacznie większej liczby Klientów, a co za tym idzie...

Czy warto zdecydować się na pozycjonowanie strony www?

0
Nie da się ukryć, że powiedzenie: "w Internecie nie trzeba tylko być, a trzeba w nim zaistnieć", obecnie jest jak najbardziej aktualne. W dobie postępującej cyfryzacji i nowych możliwości, wiele przedsiębiorstw zdecydowało się na...

Jak prowadzić social media?

0
Kto nie ma profilu na Facebooku, ręka do góry. Tak myśleliśmy – kiedyś był to las rąk, teraz tylko jakieś pojedyncze rączki gdzieś z tyłu. I dobrze, bo przecież social media właśnie po to...

Jak skutecznie prowadzić fanpage na Facebooku?

0
W jaki sposób prowadzić fanpage na Facebooku? Może to się wydawać bardzo proste w teorii: wystarczy założyć nowy profil i powiązać go z naszym kontem głównym, a potem publikować treści, których głównym celem będzie...

SEO dla lokalnego biznesu: porady na zwiększenie widoczności

0
Przy obecnym tempie rozwoju gospodarki, liczba konkurencji przy wchodzeniu na rynek może być przytłaczająca. Rozwój technologii umożliwia jednak wiele form promocji, które są dostępne nawet dla mniejszych, lokalnych firm. Jeżeli chcesz skutecznie wykorzystać SEO...

Branding, czyli jak zbudować solidną i konkurencyjną markę?

0
Branding to pojęcie, z którym zaznajomić się powinien każdy właściciel współczesnego biznesu. Określa ono budowanie świadomości marki, które jest realizowane przy użyciu różnych narzędzi i metod z zakresu zarządzania i marketingu. Branding to jednak...