poniedziałek, 29 kwietnia, 2024

Naklejki to wyjątkowa forma reklamy

0
Jeżeli planujesz skutecznie i innowacyjne zareklamować swoją firmę w najbliższym otoczeniu, koniecznie wybierz naklejki jako skuteczną i wyjątkową forę reklamy, która dodatkowo nie obciąży budżetu twojej firmy. Mimo, że naklejki nie mają zbyt dużego formatu,...

Jak prowadzić social media?

0
Kto nie ma profilu na Facebooku, ręka do góry. Tak myśleliśmy – kiedyś był to las rąk, teraz tylko jakieś pojedyncze rączki gdzieś z tyłu. I dobrze, bo przecież social media właśnie po to...
kampanie email

Na czym polegają kampanie email?

0
Różne narzędzia marketingu internetowego potrzebne są do tego, aby docierać do nowych odbiorców, oferując im swoje produkty lub usługi. To ważne, by dobrać narzędzia, które są rzeczywiście skuteczne i generują duży ruch na stronie...

Czym jest masowa wysyłka SMS i kiedy może się przydać?

0
Z masowej wysyłki SMS najczęściej korzystają przedsiębiorcy, którzy chcą nawiązać kontakt z klientem. Na przykład przekazać informację o promocji, zmianach zachodzących w działaniu firmy, czy na przykład nowym produkcie, lub usłudze. Jednak to nie jedyne...

Marketing treści a pozycjonowanie – kluczowe podobieństwa i różnice

0
W dzisiejszym świecie cyfrowym marketing treści i pozycjonowanie są dwiema kluczowymi strategiami, które pomagają firmom osiągać sukces w sieci. Oba te podejścia mają na celu zwiększenie widoczności i ruchu na stronach internetowych, ale różnią...

Największe portale internetowe pod content marketing

0
Content marketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi internetowych, które można wykorzystać do pozyskiwania nowych użytkowników i budowania długotrwałej relacji z nimi. W artykule przyjrzymy się bliżej największym portalom internetowym, które polegają na content marketingu. Co to...

Analityka internetowa – co może świadczyć, że Twój Google Analytics zbiera niepoprawne dane

0
Odpowiednie decyzję biznesowe można podjąć tylko na podstawie rzetelnych danych. Nie inaczej jest w przypadku sklepów internetowych. Błędne informacje na temat zachowania Twoich klientów mogą doprowadzić z jednej strony do inwestowania w strategie, które...
materiały POS

Materiały POS – przykłady, zalety, wady

0
Materiały POS (point of sale) to pojęcie marketingowe, określające wszelkiego typu elementy reklamowe skierowane bezpośrednio do klienta detalicznego umieszczane w miejscu sprzedaży lub w pobliżu. Ten typ promocji jest odmianą strategii BTL (below the...

Jak zwiększyć konwersję poprzez UX?

0
Nie wystarczy, że Twoja strona będzie dobra wizualnie. Aby przebić się przez konkurencję musisz zadbać o jej efektywność pod względem użytkownika (UX). Dobra jakoś UX może znacząco wpłynąć na konwersję strony internetowej. Znasz korzyści...

Jak kupić szybkie lajki na fb?

0
Szybkie lajki na FB to innowacyjna usługa, która pozwala na osiągnięcie sukcesu w mediach społecznościowych. Można postarać się o lajki z polskich kont lub z kont zagranicznych. Każdy może bez problemu kupić lajki. Warto...