Jak prowadzić social media?

0
Kto nie ma profilu na Facebooku, ręka do góry. Tak myśleliśmy – kiedyś był to las rąk, teraz tylko jakieś pojedyncze rączki gdzieś z tyłu. I dobrze, bo przecież social media właśnie po to...

Jak skutecznie prowadzić fanpage na Facebooku?

0
W jaki sposób prowadzić fanpage na Facebooku? Może to się wydawać bardzo proste w teorii: wystarczy założyć nowy profil i powiązać go z naszym kontem głównym, a potem publikować treści, których głównym celem będzie...

SEO dla lokalnego biznesu: porady na zwiększenie widoczności

0
Przy obecnym tempie rozwoju gospodarki, liczba konkurencji przy wchodzeniu na rynek może być przytłaczająca. Rozwój technologii umożliwia jednak wiele form promocji, które są dostępne nawet dla mniejszych, lokalnych firm. Jeżeli chcesz skutecznie wykorzystać SEO...

Branding, czyli jak zbudować solidną i konkurencyjną markę?

0
Branding to pojęcie, z którym zaznajomić się powinien każdy właściciel współczesnego biznesu. Określa ono budowanie świadomości marki, które jest realizowane przy użyciu różnych narzędzi i metod z zakresu zarządzania i marketingu. Branding to jednak...

Jak zaistnieć na Instagramie? Mamy na to sposób!

0
Każdy szanujący się przedsiębiorca oraz specjalista od marketingu doskonale zdają sobie sprawę z faktu, że współcześnie kluczem do sukcesu jest prezentowanie usług i towarów z twojego asortymentu w Internecie. To właśnie za pośrednictwem tego...
reklama na ekologicznych produktach

Dlaczego warto reklamować swoją firmę na ekologicznych produktach?

0
Ekologiczne produkty stanowią jeden z najlepszych i obecnie również najmodniejszych sposobów na skuteczną promocję firmy. Obecnie można zaobserwować bardzo duży trend wśród ekologicznych produktów. Cieszą się one dużym uznaniem ze względu na uniwersalność oraz...

Prowadzenie fanpage na Facebooku – co musisz wiedzieć?

0
Ilu z nas tak naprawdę wie jak prowadzić fanpage na Facebooku? Zadanie teoretycznie jest proste. Założenie profilu, publikowanie treści mających na celu przyciągnięcie nowych użytkowników i gotowe. Wydawać by się mogło, że nie ma...
kampanie email

Na czym polegają kampanie email?

0
Różne narzędzia marketingu internetowego potrzebne są do tego, aby docierać do nowych odbiorców, oferując im swoje produkty lub usługi. To ważne, by dobrać narzędzia, które są rzeczywiście skuteczne i generują duży ruch na stronie...
monitoring marki

Jak najskuteczniej chronić własną markę?

0
Prowadzenie sklepu w tradycyjnej, stacjonarnej formie, a wejście w branżę e-commerce, to dwa zupełnie inne doświadczenia. W gruncie rzeczy niewiele firm jest w stanie skutecznie dominować rynek w dzisiejszych czasach, jeśli przynajmniej częściowo nie...

Jak wypromować swój produkt?

0
Niektórzy uważają, że dobry produkt obroni się sam. Choć jakość faktycznie jest kluczowa, przetestują ją dopiero osoby, które zdecydują się na nabycie danego towaru. Aby tak się stało, należy je zachęcić do zakupów. Istotne...