Z masowej wysyłki SMS najczęściej korzystają przedsiębiorcy, którzy chcą nawiązać kontakt z klientem. Na przykład przekazać informację o promocji, zmianach zachodzących w działaniu firmy, czy na przykład nowym produkcie, lub usłudze.

Jednak to nie jedyne sytuacje, w jakich masowa wysyłka SMS od https://mprofi.pl/uslugi/masowa-wysylka-sms/ może się przydać. Czym jest masowa wysyłka SMS i kiedy warto z niej skorzystać? Zobacz odpowiedzi na te pytania.

Masowa wysyłka SMS – na czym polega? 

Popularność SMS-ów przede wszystkim wynika z ich prostoty. Wiadomość można bardzo prosto nadać i odebrać. Choć już nie ma limitu do 160 znaków, jeśli chodzi o jedną wiadomość, to jednak SMS-y dalej charakteryzują się krótką formą. W efekcie jest to świetne narzędzie do komunikacji z klientem, czy pracownikami. Ponadto na co dzień sami korzystamy z tej opcji, jednak jedną wiadomość rozsyłamy maksymalnie do kilku osób. Co zrobić jeśli chcemy rozesłać treść do wszystkich pracowników, lub bazy klientów? To właśnie w takim przypadku wchodzi usługa masowej wysyłki SMS.

W normalnej sytuacji SMS-a wysyłamy z jednego telefonu na drugi. Jednak w przypadku masowej wysyłki SMS sprawa wygląda inaczej. Do rozsyłania dużej ilości SMS-ów służy specjalne oprogramowanie. Jeszcze do niedawna masową wysyłkę SMS robiło się z poziomu komputera. Dziś możesz wysyłać wiadomości do swoich klientów, korzystając z aplikacji mobilnej, co znacznie ułatwia proces.

Jakie zalety ma masowa wysyłka wiadomości SMS? 

Przede wszystkim jest bardzo dobry sposób na komunikację zarówno z klientem, jak i na przykład pracownikami. Decydując się na masową wysyłkę SMS, możemy przekazać tę samą treść dużej grupie osób. Jest to znaczna oszczędność czasu i pieniędzy. Dzięki temu nie musimy polegać na pracy konsultanta. Ponadto klienci mniej chętnie odbierają telefonu od nieznanych numerów. Jeśli więc chcesz przekazać informację na przykład o promocji i zwiększyć szanse, że zostanie ona odebrana, to zdecydowanie lepszym rozwiązaniem jest SMS.

Usługa tego typu jest bardzo ważnym elementem strategii marketingowej. Rozwiązanie sprawdzi się w niemal każdej branży, takiej jak eventy, sprzedaż, e-commerce, administracja, turystyczna, czy nawet gastronomiczna. Kluczem jest tylko zaplanowanie skutecznych działań marketingowych, które przyniosą oczekiwane efekty.

Jak powinna wyglądać masowa wysyłka wiadomości? 

Kluczem w tym wszystkim jest treść i dobrze dobrana baza klientów. Bez tych rzeczy kampania nie przyniesie oczekiwanym efektów. Dlatego pamiętaj, żeby wysyłać klientom krótkie komunikaty, ale treściwe. Co więcej, warto używać języka korzyści i maksymalnie spersonalizować treść. Możesz więc używać takich zwrotów jak: specjalnie dla Ciebie, dobraliśmy do Twoich potrzeb itp.

Warto także regularnie weryfikować bazę klientów – sprawdzać, czy numery są aktualne. Dzięki temu możesz mieć pewność, że wiadomość dotarła do odbiorcy, a nie przepadła. To zwiększa szanse na powodzenie kampanii.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj