Roll upy reklamowe to nowoczesne nośniki reklamy, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem. Nie wystarczy jednak wybrać konkretny roll up i umieścić na nim treść reklamy, aby mieć pewność, że przyniesie nam oczekiwane korzyści. Każdy nośnik reklamowy, aby prawidłowo spełniał swoją funkcję, musi bowiem zostać zaprojektowany we właściwy sposób. O tym, na co warto zwrócić szczególną uwagę, zamawiając roll upy reklamowe, powiemy poniżej!

Treść dopasowana do potrzeb grupy docelowej

Roll upy są obecnie uznawane za jedne z najskuteczniejszych nośników reklamowych. Ich sukces warunkuje prostota i oszczędność w formie, możliwość zmiany położenia roll upu, a także jego wysoka mobilność, pozwalająca na zabieranie ze sobą reklamy także poza siedzibę firmy. Roll upy reklamowe posiadają także bardzo szerokie i zróżnicowane zastosowanie – są wykorzystywane nie tylko w celach biznesowych i promocyjnych, ale także szkoleniowych i edukacyjnych.

Kluczem do sukcesu w korzystaniu z tych skutecznych nośników reklamowych jest ich właściwe zaprojektowanie. Tworząc projekt roll upu, warto zastanowić się, do kogo ma być skierowany nasz komunikat i dopasować go pod względem językowym i graficznym do potrzeb grupy docelowej. Inna treść roll upu spotka się bowiem z uznaniem kręgu profesjonalistów, a inna dzieci i młodzieży!

Ważną kwestią jest odpowiednie uwypuklenie i wyeksponowanie słów kluczowych. Najważniejsze informacje warto zapisać większą, bardziej wyraźną czcionką, można zastosować także inny jej kolor lub krój. Logo firmy powinno znajdować się na samej górze, tak aby odbiorcy od razu wiedzieli, kto kieruje do nich swoją ofertę. Zamiast klasycznego roll upu, można także wybrać roll up dwustronny, na którym zmieści się więcej informacji.

Grafiki i materiały wyłącznie najlepszej jakości

Ważnym elementem przekazu reklamowego znajdującego się na roll upach są grafiki. Warto zdecydować się na ich umieszczenie, gdyż jak głosi popularne powiedzenie „jeden obraz jest warty więcej niż tysiąc słów”. Jest w nim sporo prawdy, gdyż większość odbiorców zwraca uwagę głównie na grafiki, a kiedy wzbudzą one ich zainteresowanie, w dalszej kolejności zapoznaje się z treściami pisanymi. Ważne więc, aby wszystkie grafiki, które zdecydujemy się umieścić na naszym roll upie, były odpowiedniej jakości. Nie mniejsze znaczenie ma także sama jakość wykonania nośnika reklamowego, który warto zamawiać wyłącznie ze sprawdzonych, zaufanych źródeł.

Świetnej jakości roll upy posiada w swojej ofercie Drukarnia Wojewoda. W jej ofercie znajdują się zarówno klasyczne rozwiązania, jak i nowoczesny, bardziej funkcjonalny roll up dwustronny. Wszystkie nośniki reklamowe posiadają wzmocnioną konstrukcję oraz są dostępne w różnych wymiarach, co pozwala na ich idealne dopasowanie do potrzeb firmy, dostępnego miejsca, a także wykonanie kilku roll upu na różne okazje. A tych, na które świetnie sprawdzą się roll upy, zdecydowanie nie brakuje – wykorzystamy je m. in. podczas szkoleń i prezentacji wewnętrznych, na konferencjach, seminariach, kongresach, a także jako stały element ekspozycji reklamowej w siedzibie firmy.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj