Jak usunąć grupę na Facebooku
Czy nadszedł czas, żeby usunąć swoją grupę na Facebooku? Grupy mogą być cennym atutem w marketingu Twojej firmy, ale nie zawsze działają tak, jak zaplanowałeś.
Jeśli masz dużą liczbę członków, może to być niezwykle czasochłonne....
Prowadzenie bloga firmowego
Rozwój technologiczny sprawił, że większość konsumentów przeniosła się do sieci. Niezależnie od branży, rodzaju usługi oraz lokalizacji, większość klientów poszukuje ofert za pomocą przeglądarki internetowej. Taki rozwój sytuacji sprawił, że przedsiębiorcy zaczęli dostrzegać potencjał...
3 sposoby na utrzymanie klienta
Prowadzenie własnego biznesu wymaga kreatywności i otwartości na potrzeby Klienta, ponieważ bez niego żadna firma świadcząca różnego rodzaju usługi, nie miała by racji bytu. W początkowej fazie dużą uwagę przykłada się do odpowiedniej reklamy...
Na czym polega inbound marketing?
Inbound marketing czyli marketing przychodzący jest to strategia marketingowa, która stroni od agresywnych form reklamy. Podstawowym założeniem inbound marketingu jest wykonywanie takich działań, które przyczynią się do tego, że potencjalny klient sam trafi na...
Materiały POS – przykłady, zalety, wady
Materiały POS (point of sale) to pojęcie marketingowe, określające wszelkiego typu elementy reklamowe skierowane bezpośrednio do klienta detalicznego umieszczane w miejscu sprzedaży lub w pobliżu. Ten typ promocji jest odmianą strategii BTL (below the...
Nowoczesny marketing nie musi być trudny
Marketing w epoce cyfrowej może wydawać się dość trudny do ogarnięcia myślami. Istnieje cała ta nowa technologia, aby nie tylko spróbować i zrozumieć, ale także zastosować ją do celów konkretnej strategii, nad którą pracujesz...