Advox – zachwyć klienta designerskim frontendem

0
Słowa pokroju frontend oraz backend u wielu osób wywołują wyłącznie konsternację. Chociaż terminy te związane są z szeroko rozumianym programowaniem, to często pojawiają się również przy okazji rozmów na temat funkcjonowania sklepów internetowych, a...

Dlaczego warto skorzystać z pomocy profesjonalistów wdrażając sklep na Magento?

0
Jeśli myślisz o swojej działalności poważnie, to wybór platformy e-Commerce dla sklepu internetowego jest pierwszym ważnym punktem na drodze biznesowego rozwoju. Stawiając na Magento wybrałeś jedno z ciekawszych rozwiązań, dostarczających niemal nieograniczonych możliwości dostosowywania do biznesu. Stabilne, bezpieczne,...

Jak założyć sklep internetowy?

0
Obecnie istnieje wiele sposobów sprzedaży online. Dzięki wszechobecnemu i łatwemu dostępowi do Internetu możesz zacząć sprzedawać produkty niemal z dnia na dzień. Najważniejszym pytaniem nie jest więc to, jak otworzyć sklep internetowy, ale co tam...

Program sprzedażowy – rozwiązanie dla rozwoju biznesu

0
Obecnie osoby zarządzające własnym sklepem mają dostęp do narzędzi, które pomagają usprawnić sprzedaż, zwiększyć konkurencję, a do tego jeszcze lepiej poznać klientów. Pod tym względem wygoda prowadzenia własnej placówki handlowej jest o niebo większa...

Jak zacząć i otworzyć sklep internetowy?

0
Zastanawiasz się, jak zacząć i otworzyć sklep internetowy? Wbrew pozorom nie jest to wcale tak trudne i skomplikowane, jak mogłoby Ci się wydawać. W obecnych czasach, aby założyć sklep internetowy, nie musisz być informatykiem...

Jak monitoring cen może zwiększyć sprzedaż w twoim sklepie internetowym?

0
Sprzedaż internetowa wymaga od osób prowadzących sklep znajomości wielu narzędzi. Potrzebna jest m. in. świadomość, jak wygląda stan rynku i w jaki sposób działa konkurencja. Jeśli chodzi o e-commerce, w codziennej analityce ofert pomagają...

Dobre taktyki poprawy sprzedaży e-commerce

0
Marketing internetowy w branży e-commerce związany jest z różnymi rozwiązaniami dążącymi do zwiększenia sprzedaży w sklepach online. Dlatego też, aby zacząć skutecznie zarabiać nie wystarczy założyć stronę. Uruchomienie i prowadzenie e-sklepu to tylko początek...

Czym jest audyt UX – dlaczego warto wykonać audyt UX strony?

0
Nie jest tajemnicą, że wraz z rozwojem technologii spędzamy coraz więcej czasu korzystając z Internetu. Choć projektanci serwisów internetowych zwykle starają się, by stworzone przez nich serwisy były użyteczne i spełniały oczekiwania użytkowników, to...

Program do faktur – dla kogo, jak działa i jakie ma zalety?

0
Wystawianie faktur to nieodłączny element prowadzenia właściwie każdego biznesu. To właśnie za pomocą tego typu dokumentów finansowych potwierdza się wykonanie usługi lub dostawę towaru. O ile w poprzednich dekadach faktury były uzupełniane ręcznie na...

Fotografia produktowa do sklepu internetowego

0
Fotografia produktowa to bardzo ważne medium w dobie sprzedaży internetowej. Ciągle rosnące zainteresowanie klientów zakupami w internecie powoduje stały, widoczny wzrost udziału e-handlu w rynku. Wraz z tym rośnie konkurencja. Sklepy internetowe poszukują więc...