Korespondencja seryjna – czym jest i jak ją stworzyć?
Z korespondencji seryjnej korzystają firmy, które chcą w jednym momencie dotrzeć do bardzo szerokiego grona odbiorców. Dzięki czemu możliwe jest poinformowanie potencjalnych klientów o rozpoczynającej się promocji lub nadchodzącym wydarzeniu. Czym dokładnie charakteryzuje się...
Personalizacja opakowań jako klucz do sukcesu Twojej marki
W dzisiejszym świecie, w którym konkurencja na rynku jest coraz większa, sposób, w jaki prezentujemy swoje produkty, ma ogromne znaczenie. Pudełko z nadrukiem to nie tylko sposób na ochronę towaru, ale także skuteczne narzędzie...
Dlaczego koszulki reklamowe i bluzy reklamowe to skuteczny sposób na promocję marki?
W dobie rosnącej konkurencji na rynku, skuteczna promocja marki stała się kluczowym elementem budowania jej rozpoznawalności. Wśród wielu narzędzi marketingowych, które pomagają firmom wyróżnić się na tle konkurencji, koszulki reklamowe i bluzy reklamowe zajmują...
3 sposoby na utrzymanie klienta
Prowadzenie własnego biznesu wymaga kreatywności i otwartości na potrzeby Klienta, ponieważ bez niego żadna firma świadcząca różnego rodzaju usługi, nie miała by racji bytu. W początkowej fazie dużą uwagę przykłada się do odpowiedniej reklamy...
Pozycjonowanie stron a zmiana domeny – jak nie stracić ruchu?
Często mówi się o tym, że rebranding czy przeniesienie domeny to idealny moment, aby przeprowadzić na nowo audyt i pozycjonowanie, a następnie wdrożyć nową strategię, mającą na celu poprawić pozycję w wyszukiwarce Google. Wiąże...
Tylko prawidłowo stworzona i wypozycjonowana strona internetowa zapewnia ruch w Google
Prowadząc własną działalność, z pewnością warto zadbać o jej widoczność w sieci. Jednym z najskuteczniejszych i najpopularniejszych sposobów na pozyskanie nowych klientów jest pozycjonowanie – sprawdź, co warto wiedzieć na ten temat.
Czym jest pozycjonowanie...
Proste i skuteczne gadżety reklamowe
Efektywny marketing to jedno z największych wyzwań, jakie stoją przed przedsiębiorcami. Dotarcie do klientów ze swoją ofertą i zdobycie ich zaufania nie jest łatwe w dobie tak licznej konkurencji i nasycenia rynku. Wiele osób...
Rollupy reklamowe – reklama stacjonarna i wyjazdowa
Jesteś właścicielem dobrze działającego przedsiębiorstwa, ale czujesz, że brakuje Ci nowego pomysłu na dotarcie do nowych klientów? Świetnym rozwiązaniem będą rollupy reklamowe. Niezależnie od specyfiki branży możesz wystawiać swoje stoiska na dedykowanych targach przedsiębiorców,...
Pozycjonowanie stron – na czym to polega?
Zastanawiasz się, na czym tak naprawdę polega pozycjonowanie stron www w wyszukiwarce google? Niemal wszyscy użytkownicy sieci wyszukują informacje, korzystając przy tym z wyszukiwarek internetowych. Jeśli zależy ci na tym, by znaleźli się na...
Na czym polega technologia real time bidding?
Efektywność promocji zależy od dopasowania działań do oczekiwań i zapotrzebowania grupy docelowej. Nowoczesne technologie umożliwiają jednak dostosowanie formy i contentu do klientów zainteresowanych konkretną ofertą. Warto wiedzieć, jak wykorzystywać w tego typu procesach RTB.
Założenia
Real-Time...