Każda firma, która zajmuje się sprzedażą, chętnie korzysta z wszelkich możliwości, aby zdobyć więcej klientów, zwiększyć przychody, obniżyć koszty lub rozbudować struktury zespołu sprzedaży. Jednym ze sposobów może być skorzystanie z możliwości outsourcingu zespołu sprzedażowego i przekazanie mu wykonanie części zadań. Sprawdź, w jakiej sytuacji warto skorzystać z Salesforce. 

Czym dokładnie jest zespół sprzedaży outsourcingowej?

Outsourcing sprzedaży to termin używany, gdy firma zleca wykonanie części procesu sprzedaży lub jego  organizacji osobom spoza firmy. To idealna opcja, jeśli Twojemu wewnętrznemu zespołowi brakuje czasu, zasobów lub wiedzy, aby przeprowadzić wszystkie wewnętrzne procesy sprzedaży. Co więcej, może pomóc zwiększyć zdolności adaptacyjne i umożliwić zespołom sprzedaży skoncentrowanie się na ważniejszych zadaniach lub taktykach sprzedaży. 

Oferta, którą znajdziesz na stronie http://oexcursor.pl/oferta/salesforce-dedykowany, jest jeszcze atrakcyjniejsza. Dzięki niej możesz nie tylko skorzystać z doraźnej pomocy w sprzedaży, ale również możesz zatrudnić specjalistów do zrekrutowania i wyszkolenia własnego zespołu sprzedażowego. 

Kiedy jest najlepszy czas na outsourcing zespołów sprzedażowych?

Zanim zadzwonisz i poprosisz o ofertę, przeanalizuj cały proces sprzedaży swoich produktów. Poświęć trochę czasu, aby dokładnie ocenić, które jego części muszą zostać zrealizowane w firmie, a które mogą być wykonane przez zewnętrznego dostawcę usługi. 

Właściwe powody do outsourcingu części lub całości procesu sprzedaży:

  • Dokonujesz drastycznych zmian w swoim modelu sprzedaży
  • Wprowadzasz nowy produkt lub usługę wymagającą innych umiejętności sprzedażowych.
  • Wchodzisz na nowe rynki.
  • Rzucasz wyzwanie własnemu zespołowi sprzedaży.
  • Chcesz maksymalnie wykorzystać czasową koniunkturę, aby podnieść sprzedaż.

Kładź nacisk na większe możliwości niż na mniejsze koszty 

Jeśli chodzi o wybór zespołu sprzedawców, najtańsze rozwiązanie nie zawsze jest najlepszym rozwiązaniem. Wybierając tanią opcję, poświęcasz wiedzę fachową, rozwinięte zdolności przywódcze i zdolność do wykonywania zadań. Czy ważniejsze jest zaoszczędzenie na kiepskim partnerze, czy zainwestowanie w wyspecjalizowany zespół, który ma doświadczenie w danym kanale sprzedażowym? 

Jest wiele czynników, które należy wziąć pod uwagę, oceniając potencjalnych partnerów w celu zwiększenia lub rozszerzenia zespołu sprzedaży. Jasno zdefiniuj, czego potrzebujesz, szczególnie pod względem wyników. Poznaj możliwości partnera, z którym zdecydujesz się współpracować.

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj