środa, 8 grudnia, 2021

Samoobsługowe narzędzia Business Intelligence – dlaczego warto je wdrożyć?

0
Według serwisu Statista do 2025 roku na świecie ma być łącznie 75 mld urządzeń IoT podłączonych do internetu, a wszystkie urządzenia każdego dnia mają generować ponad 5 kwintylionów danych. Przyrost danych jest też wyzwaniem w biznesie, a Business Intelligence (BI) to coraz popularniejszy termin...
jak utrzymać klienta

3 sposoby na utrzymanie klienta

0
Prowadzenie własnego biznesu wymaga kreatywności i otwartości na potrzeby Klienta, ponieważ bez niego żadna firma świadcząca różnego rodzaju usługi, nie miała by racji bytu. W początkowej fazie dużą uwagę przykłada się do odpowiedniej reklamy...

Jak budować zaufanie marki?

0
W dobie Internetu o wiele łatwiej jest wypromować swoją firmę, by zaistnieć w świadomości klientów. Sieć jest podstawowym narzędziem, docierając do milionów użytkowników na całym świecie. Konkurencja w wirtualnej przestrzeni jest coraz większa, dlatego...